Uitzending over het uitsterven van de Dino\'s !!!
Uitzending over het uitsterven van de Dino\'s !!!
Het volgende bericht staat op de website van de VU. Ik heb zelf les van SAmit gehad, en ik denk dat het een zeer interessant programma is. Gaat allen kijken! Let trouwens op het tijdsverschil met Engeland.
What Really Killed the Dinosaurs?
BBC wijdt een uitzending van hun programma Horizon aan de controverse rond het uitsterven van de dinosauriers. Prof Jan Smit van onze faculteit is sinds
lange tijd bezig gegevens te verzamelen die bewijzen dat een grote meteoriet die 65 miljoen jaar op aarde insloeg (in Yucatan) ervoor zorgde dat de
dinosauriers om het leven kwamen.
Gertha Keller (VS) denkt te kunnen bewijzen dat de inslag waar Smit naar kijkt niet de echte klap is. Waar en wanneer de grote inslag dan wel was, heeft ze niet
duidelijk kunnen maken. Het programma besteedt aandacht aan de discussie, die niet altijd even zuiver werd gevoerd door Keller, en probeert tot een antwoord
te komen.
Horizon\'s \"What Really Killed the Dinosaurs?\" will be transmitted on October 7th, at 9pm on BBC2 in the UK.
What Really Killed the Dinosaurs?
BBC wijdt een uitzending van hun programma Horizon aan de controverse rond het uitsterven van de dinosauriers. Prof Jan Smit van onze faculteit is sinds
lange tijd bezig gegevens te verzamelen die bewijzen dat een grote meteoriet die 65 miljoen jaar op aarde insloeg (in Yucatan) ervoor zorgde dat de
dinosauriers om het leven kwamen.
Gertha Keller (VS) denkt te kunnen bewijzen dat de inslag waar Smit naar kijkt niet de echte klap is. Waar en wanneer de grote inslag dan wel was, heeft ze niet
duidelijk kunnen maken. Het programma besteedt aandacht aan de discussie, die niet altijd even zuiver werd gevoerd door Keller, en probeert tot een antwoord
te komen.
Horizon\'s \"What Really Killed the Dinosaurs?\" will be transmitted on October 7th, at 9pm on BBC2 in the UK.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Antw: Uitzending over het uitsterven van de Dino\'s !!!
klinkt leuk...
Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.