Belgische Vereniging voor Paleontologie
Belgische Vereniging voor Paleontologie
Hallo!
Gister naar Antwerpen geweest (Ja sorry \'k kwam er te laat achter na een week naar Parijs/Normandië met school dat er hier ook mensen vandaan gingen!)
En hier ben ik lid geworden van de Belgische Vereniging voor Paleontologie, naar het schijnt een heel actieve club qua excursies (afgelopen jaar werd mij verteld met enkele tientallen zelfs naar Marokko!!)
Zijn er hier nog andere leden?
Je kan lid worden voor een schamele 20 Euro (voor niet-Belgen) per jaar en dan krijg je 6 keer het blad Spirifer wat om de 2 maanden verschijnt!
www.paleontologie.be
Leek me wel tof om lid te worden!
mvg
Mark.
Gister naar Antwerpen geweest (Ja sorry \'k kwam er te laat achter na een week naar Parijs/Normandië met school dat er hier ook mensen vandaan gingen!)
En hier ben ik lid geworden van de Belgische Vereniging voor Paleontologie, naar het schijnt een heel actieve club qua excursies (afgelopen jaar werd mij verteld met enkele tientallen zelfs naar Marokko!!)
Je kan lid worden voor een schamele 20 Euro (voor niet-Belgen) per jaar en dan krijg je 6 keer het blad Spirifer wat om de 2 maanden verschijnt!
www.paleontologie.be
mvg
Mark.
Antw: Belgische Vereniging voor Paleontologie
Klinkt goed, maar.......
Ben je al lid van de NGV?
www.geologischevereniging.nl
Krijg je elke 2 maanden het blad Grondboor en Hamer.
gr
pearl
Ben je al lid van de NGV?
www.geologischevereniging.nl
Krijg je elke 2 maanden het blad Grondboor en Hamer.
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- fossilmadman
- Contacteer:
Die ken ik, leuke groep, goede keuze, ikzelf heb naast mijn werk, school, en gezin weinig tijd meer om erop uit te trekken, daarom ben ik maar gaan schrijven doe Robert Marquet de groeten van me, (Henk)MarkW schreef:
Hallo!
www.paleontologie.be
mvg
Mark.
(Henk)
- Moonwalker
- Contacteer:
Hallo MarkW,
Ik ben ook lid geworden sinds juni dit jaar. zelf heb ik nog geen excursies meegedaan, maar ik ben benieuwd wat de excursiekalender dit jaar zal geven...
Ik ben ook lid geworden sinds juni dit jaar. zelf heb ik nog geen excursies meegedaan, maar ik ben benieuwd wat de excursiekalender dit jaar zal geven...
- Anthonie
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 31 times
- Contacteer:
Hallo Moonwalker
Ik ben ook lid van de BVP nu al een dikke 3 jaar en tot groot plezier, hun uitstappen zijn zowel in binnen als buitenland, en zeker de moeite waard
Groetjes
Anthonie
Ik ben ook lid van de BVP nu al een dikke 3 jaar en tot groot plezier, hun uitstappen zijn zowel in binnen als buitenland, en zeker de moeite waard
Groetjes
Anthonie
* Scientia et Miratio *
Ben ook lid!
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
Hey Mark,
heb me zaterdag ook lid gemaakt
Z.
heb me zaterdag ook lid gemaakt

Z.
The earth has music for those who listen.
Ben ook al een tiental jaar lid eerst in Vosselaar dan naar het RUCA getrokken.
Fijne mensen,ze hebben met hun excurties ook een jarenlange traditie in ere te houden.
Fijne mensen,ze hebben met hun excurties ook een jarenlange traditie in ere te houden.
Theo