Tsjechische redlichiden
Tsjechische redlichiden
Dag forum,
in mijn eigen toegevoegde stukken heb ik een aantal namen aangepast. Het gaat hierbij om Tsjechische redlichide trilobieten. De meeste soorten zijn hun ´speciale´ paradoxides-naam kwijtgeraakt en heten nu 'gewoon' Paradoxides.
'Hydrocephalus' is bijvoorbeeld Paradoxides geworden.
Als bron van de wijziging gebruik ik de site www.biolib.cz waaraan ook wetenschappers zijn verbonden. Ik beschouw de informatie dat ook als betrouwbaar. Even op de Engelse vlag klikken als je Ceská wat roestig is.
Op de site kun je de namen, auteurs en meer van je (Tsjechische) fossielen checken.
Doe er je voordeel mee.
Hartelijke groet,
Tomas
<:{{{{{>
[Bewerkt door Ceraurus op 18-07-2016 om 19:39 NL]
in mijn eigen toegevoegde stukken heb ik een aantal namen aangepast. Het gaat hierbij om Tsjechische redlichide trilobieten. De meeste soorten zijn hun ´speciale´ paradoxides-naam kwijtgeraakt en heten nu 'gewoon' Paradoxides.
'Hydrocephalus' is bijvoorbeeld Paradoxides geworden.
Als bron van de wijziging gebruik ik de site www.biolib.cz waaraan ook wetenschappers zijn verbonden. Ik beschouw de informatie dat ook als betrouwbaar. Even op de Engelse vlag klikken als je Ceská wat roestig is.
Op de site kun je de namen, auteurs en meer van je (Tsjechische) fossielen checken.
Doe er je voordeel mee.
Hartelijke groet,
Tomas
<:{{{{{>
[Bewerkt door Ceraurus op 18-07-2016 om 19:39 NL]
Trilobiti Ceská Republika
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Tsjechische redlichiden
Ik zie het, Hydrocephalus is daarbij als subgenus gegeven. Klasse dat je meteen de database hier ook aanpast!
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)