Cap Blanc Nez
- Moonwalker
- Contacteer:
Cap Blanc Nez
Ik ben deze week samen met Fitch gaan zoeken bij CBN. Dit heb ik gevonden. Ik kon de fossielen mss nog wat verder uitwerken, maar dan zou het gesteente mss breken. En deze combinatie is te mooi om verloren te gaan. Ik denk dat de fossielen de volgende zijn: Mantelliceras mantelli,Inoceramus sp. en de helft van een schloenbachia varians.
Weet er iemand waar ik ergens meer info kan vinden over het lagenprofiel van CBN? deze komen waarschijnlijk uit de zogenaamde P5 laag. begin van het Cenomaan.
greetz
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Cap Blanc Nez
Erg mooi! Daar kan zeker nog wat aan geprepareerd worden..
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Hele leuke combinatie. Proficiat.
Hier kun je een mooi vitrinestuk van maken.
Valt zeker beter te prepareren.
Hier kun je een mooi vitrinestuk van maken.
Valt zeker beter te prepareren.
Robert Mensink
- Moonwalker
- Contacteer:
hey jan!
hehe - inderdaad, voor mij ook een vruchtbare dag geweest! begin ondertussen werkelijk plaatsgebrek te krijgen, ik ga heel snel op zoek naar een pneumatische beitel om de matrixen te skippen
had een goeie goeie link staan over CBN en de lagen aldaar.. in\'t frans zijn er zeer goeie sites te vinden .. ik zoek nog wel eens ernaar
hehe - inderdaad, voor mij ook een vruchtbare dag geweest! begin ondertussen werkelijk plaatsgebrek te krijgen, ik ga heel snel op zoek naar een pneumatische beitel om de matrixen te skippen

had een goeie goeie link staan over CBN en de lagen aldaar.. in\'t frans zijn er zeer goeie sites te vinden .. ik zoek nog wel eens ernaar
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
- Moonwalker
- Contacteer:
Hallo Dries,
Ik probeer zoveel mogelijk uit te werken met zo\'n elektrisch graveerapparaat, niet ideaal. Als\'t echt harde steen is blijf ik er vanaf. Ooit zal ik wel eens zo\'n drukbeitel kopen.
Mocht je nog ergens een Link vinden over CBN mag je die doorsturen via mail.
greetz
Ik probeer zoveel mogelijk uit te werken met zo\'n elektrisch graveerapparaat, niet ideaal. Als\'t echt harde steen is blijf ik er vanaf. Ooit zal ik wel eens zo\'n drukbeitel kopen.
Mocht je nog ergens een Link vinden over CBN mag je die doorsturen via mail.
greetz
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
\'t is te zeggen, enkel het bovenste deel is toegankelijk aan CBN, tot en met het albiaan. Naar Wissant toe heb je vervolgens nog enkele glauconiethoudende horizonten. Wil je oudere lagen bemonsteren, moet je nog zuidelijker gaan...
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)