Bericht voor webmasters
Bericht voor webmasters
Het is me al vaker opgevallen dat soms in de \"Nieuwe Berichten\" lijst een enkel nieuw bericht niet terug te vinden is, net zoals mijn eerste bericht van de topic: algemene oproep.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
Antw: Bericht voor webmasters
Alle berichten staan in principe in de lijst met nieuwe berichten. Ook jouw topic. Frederik heeft deze \"Sticky\" gemaakt, en deze staat dus bovenaan. Een andere mogelijkheid dat een bericht zoek lijkt te zijn is dat deze kan zijn samengevoegd met een ander topic. De titel wordt hierbij soms veranderd door de beheerder. Het bericht kan ook verwijderd zijn door de beheerder als deze in strijd is met de regels.
Maar jouwe is er nog hoor
.
Maar jouwe is er nog hoor

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Antw: Bericht voor webmasters
Het was me al twee maal eerder opgevallen dat een bericht niet verschenen was. Maar nu, inderdaad niet gezien dat mijn bericht een sticky was geworden.
Sorry voor het misverstand.
[Bewerkt door Pedro op 29-11-2006 om 21:11 NL]
Sorry voor het misverstand.
[Bewerkt door Pedro op 29-11-2006 om 21:11 NL]
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY