Meivakantie in april
- Spongebob
- Has thanked: 455 times
- Been thanked: 681 times
Meivakantie in april

Omdat Pasen dit jaar vrij vroeg viel, viel de zgn. 'Meivakantie' dit jaar in april. Mits het weer een beetje zou meezitten, had ik me voorgenomen weer eens naar Escalles te gaan om vooral naar kalksponsjes te zoeken (en omdat CBN nu eenmaal een prachtige plek is om heen te gaan). De voorspellingen voor de vorige week zaterdag waren op zich het beste, maar voor die dag lag er een uitnodiging van Andrea Rohde en Adrian Popp om met een aantal zwerfsteenverzamelaars bijeen te komen. Iets wat ik uiteindelijk niet wilde laten lopen.....
Zaterdagavond heb ik dan toch m'n campingspullen bijeen gezocht en zondagmorgen om 8 uur vertrokken naar het zuiden. Iets na tienen kon ik nog mooi even wat inkopen doen bij de Lidl in Oosterhout en daarna door naar de camping die gelukkig niet volgeboekt was
Time fades away (Neil Young)
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
- Spongebob
Antw: Meivakantie in april

De vloed was midden op de dag het hoogst dus kon ik na aankomst meteen het strand op. Rechtsaf deze keer...
Prachtig weer, maar bitterkoud en de meeuwen gooiden steentjes en shit naar beneden. Nou, dat hebben ze geweten. Sponge laat niet met zich spotten.
- strandjutters
- Spongebob
Weet ik Pascal, daarom heb ik 'm ook op de foto gezet. Ik heb nog nooit een Jan van Gent gezien en nu is de eerste een dode. Wel een mooi beest. En blauwe tenen!
Hoort niet bij de meeuwen? Weer iets bijgeleerd
Hoort niet bij de meeuwen? Weer iets bijgeleerd
- strandjutters
Ja waarschijnlijk is het omdat hij dood is dat je hem ziet 
Ik heb ze al vaak gezien in open zee ,toen ik nog veel ging vissen op de boot.
GR
Ik heb ze al vaak gezien in open zee ,toen ik nog veel ging vissen op de boot.
GR
strandjutters
Erg leuk zo'n CBN tripje!
Ze leven vooral op open zee en nesten aan de kusten.
CBN lijkt mij veel mooie nest plekken te bieden. Maar je ziet natuurlijk wel de Engelse kust al vanaf het strand. Misschien een beetje te weinig echte open zee.
Ze leven vooral op open zee en nesten aan de kusten.
CBN lijkt mij veel mooie nest plekken te bieden. Maar je ziet natuurlijk wel de Engelse kust al vanaf het strand. Misschien een beetje te weinig echte open zee.
Marine mammals, dolphinately awesome
- strandjutters
Hallo Hidde,als je een nest maakt wil dit zeggen dat je jongen krijgt,en die willen eten.
Zeer waarschijnlijk vinden ze geen voedsel genoeg rond CBN,vandaar hun keuze om daar niet te nestelen
GR
Zeer waarschijnlijk vinden ze geen voedsel genoeg rond CBN,vandaar hun keuze om daar niet te nestelen
GR
strandjutters