om zelf fossielen te Prepareren
om zelf fossielen te Prepareren
Hallo wat ik wil vragen is zijn er mensen die eventueel fossielen hebben om zelf te Prepareren, gezien mijn gezondheid kan ik zelf niet gaan zoeken wegens me rug maar vind het wel leuk om zelf fossielen te Prepareren om toch bezig te kunnen zijn
mijn vraag is zijn er mensen die fossielen hebben om te Prepareren maak niet uit wat de kosten dat hoor ik wel maak niet uit
ik hoop wat van jullie te horen
Mvg, Dicky
mijn vraag is zijn er mensen die fossielen hebben om te Prepareren maak niet uit wat de kosten dat hoor ik wel maak niet uit
ik hoop wat van jullie te horen
Mvg, Dicky
-
galgowanda
Antw: om zelf fossielen te Prepareren
Hallo, ik heb wel een paar ammonieten uit Yorkshire, deze zijn wel erg hard om te prepareren.mocht je belang hebben hoor ik het wel.
hallo Galgowanda in heb wel interesse wat vraag je er voor en hoeveel zijn het er
ik hoor het
Mvg, Dicky
ik hoor het
Mvg, Dicky
-
galgowanda
hallo ik zag de mail op me eigen mail ik hoor het morgen van je
Mvg, Dicky
Mvg, Dicky
Hallo, ik vroeg me af; over welk prepareer gereedschap beschik je?
Wat heeft je voorkeur, qua fossielen?
groeten, Bert
Wat heeft je voorkeur, qua fossielen?
groeten, Bert
Elbert
hallo Bert ik heb zeg maar handgereedschap en ook zeg maar een dremel ik ben nog niet zolang bezig maar ik ben vol afgekeurd wegens me rug ben zelf 54jaar dus ik kan niet zelf op pad gaan maar vind het wel leuk om zelf fossielen te prepareren ik weet niet wat u eventueel heb aan materiaal maak mij niet uit wat het is als u wat heeft hoor ik het graag en de kosten
u kunt ook naar mijn eigen mail een bericht sturen
bakik14APENSTAARThotmail.com
Bert ik hoor u Mvg, Dicky
Beste Dicky, ik heb de apenstaart uit je e-mail adres gehaald. Het uitschrijven van je hele e-mail adres zorgt voor veel spam en andere ongewenste mail.
MVG,
Richard aka Smaug
[Bewerkt door Smaug op 08-06-2017 om 08:54 NL]
[Bewerkt door Smaug op 08-06-2017 om 08:55 NL]
u kunt ook naar mijn eigen mail een bericht sturen
bakik14APENSTAARThotmail.com
Bert ik hoor u Mvg, Dicky
Beste Dicky, ik heb de apenstaart uit je e-mail adres gehaald. Het uitschrijven van je hele e-mail adres zorgt voor veel spam en andere ongewenste mail.
MVG,
Richard aka Smaug
[Bewerkt door Smaug op 08-06-2017 om 08:54 NL]
[Bewerkt door Smaug op 08-06-2017 om 08:55 NL]
hallo Richard sorry dat ik me mail niet goed heb geschreven maar ik hoor van u als u iets voor me heb
Mvg, Dicky
Mvg, Dicky