Iemand in 2007 naar vindplaats in NL of Belgi
- SebastiaanVR
Iemand in 2007 naar vindplaats in NL of België?
Ik kan in 2007 eindelijk gaan zoeken. Daarom zou ik graag willen weten of er iemand nog naar een vindplaats in Nederland of België gaat. Vervoer is geen probleem.
Dit is ook een goede kans voor mij om andere forumleden te ontmoeten. Ik kan sowieso in vakanties, en heel misschien ook in week-ends.
Ook wil ik nog vragen of er mensen naar de beurs in Hengelo gaan.
gr, S
Dit is ook een goede kans voor mij om andere forumleden te ontmoeten. Ik kan sowieso in vakanties, en heel misschien ook in week-ends.
Ook wil ik nog vragen of er mensen naar de beurs in Hengelo gaan.
gr, S
- Henk Jan
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Antw: Iemand in 2007 naar vindplaats in NL of België?
Dit is blijkbaar een onhandige en merkwaardige manier, mijn hartelijke aanbod af te wijzen?
\'Ik woon in Utrecht; als Mill/Langenboom weder wat is en we er heen gaan, rijd je maar eens mede.\'
\'Ik woon in Utrecht; als Mill/Langenboom weder wat is en we er heen gaan, rijd je maar eens mede.\'
HJ
- SebastiaanVR
Sorry, sorry, sorry!
Ik moest je nog bedanken voor het aanbod, maar ik was het vergeten:(
Dus ik wijs je aanbod echt niet af hoor, ik wil het graag, heeeeel graag accepteren.
gr, S
Ik moest je nog bedanken voor het aanbod, maar ik was het vergeten:(
Dus ik wijs je aanbod echt niet af hoor, ik wil het graag, heeeeel graag accepteren.
gr, S
- SebastiaanVR
Wat zou ik allemaal mee moeten nemen om voorbereid te zijn op Mill/Langenboom?
Hoelang duurt het nog voordat er weer word opgespoten?
gr, S
Hoelang duurt het nog voordat er weer word opgespoten?
gr, S
- Henk Jan
Zal het je tzt wel laten weten wat je nodig hebt - zodra er zicht is op vondsten!
Even in het kort: een goede spade, bakjes voor de vondsten, oude kleren, werkhandschoenen, laarzen, water/sap. De zeef is een verhaal apart; zie eerdere discussies...
Even in het kort: een goede spade, bakjes voor de vondsten, oude kleren, werkhandschoenen, laarzen, water/sap. De zeef is een verhaal apart; zie eerdere discussies...
HJ
- SebastiaanVR
Bedankt voor de info, dan kan ik alvast beginnen met de zeef maken:)
Gaat er nog iemand anders naar een bepaalde vindplaats in Nederland of België? En zo ja, waarheen en wanneer?
gr, S
Gaat er nog iemand anders naar een bepaalde vindplaats in Nederland of België? En zo ja, waarheen en wanneer?
gr, S
- Henk Jan
Aangezien je in Mill droog (dwz zonder water) zeeft, moet je een vrij grove maaswijdte hebben van 5 of 8mm (ev 10mm. maar dan mis je kleine tandjes).
Het best is een zeef met standaard;anders houd je geen rug meer over. Ik heb 2 beugels van betonvlechtijzer genomen en onder aan de zeef twee aluminium gleuven bevestigd waar de bovenkanten van deze beugels in passen.
In oudere discussies zie je wrsch wel hoe anderen dit probleem hebben opgelost...
Het is hoe dan ook nog even wachten op Mill. Trouwens, ik ben de 1e week vh nieuwe jaar in Cadzand.
Het best is een zeef met standaard;anders houd je geen rug meer over. Ik heb 2 beugels van betonvlechtijzer genomen en onder aan de zeef twee aluminium gleuven bevestigd waar de bovenkanten van deze beugels in passen.
In oudere discussies zie je wrsch wel hoe anderen dit probleem hebben opgelost...
Het is hoe dan ook nog even wachten op Mill. Trouwens, ik ben de 1e week vh nieuwe jaar in Cadzand.
HJ
- SebastiaanVR
Bedankt voor de uitleg van de zeef. Ik zal wel laten weten als ik hem af heb, zodat u kan zeggen of hij goed is.
En ik kan helaas niet naar Cadzand volgende week, dan kan mijn vader niet, hij heeft het te druk. Echt jammer, ik wilde zo graag ergens heen
Hij moet dan weer werken en kan hij niet mee naar Cadzand. En nu heb ik geen vervoer en aangezien er geen vliegtuig of trein naar Cadzand gaat, lukt dat ook niet:D Het is jammer, maarja, niets aan te doen:(
Als u nog ergens heen gaat, laat maar weten en ik zal kijken of ik dan wel kan.
gr, S
[Bewerkt door fossielenheerser op 30-12-2006 om 23:31 NL]
En ik kan helaas niet naar Cadzand volgende week, dan kan mijn vader niet, hij heeft het te druk. Echt jammer, ik wilde zo graag ergens heen

Als u nog ergens heen gaat, laat maar weten en ik zal kijken of ik dan wel kan.
gr, S
[Bewerkt door fossielenheerser op 30-12-2006 om 23:31 NL]
- Henk Jan
Laten we hopen dat Mill weer snel de moeite ve bezoek waard wordt.
O,ja, zo\'n zeef moet wel van sterk gaas. Omvang zo\'n 60 of 50x40cm of zoiets...
O,ja, zo\'n zeef moet wel van sterk gaas. Omvang zo\'n 60 of 50x40cm of zoiets...
HJ