Beurzen in Zuid-Holland
- SebastiaanVR
Beurzen in Zuid-Holland
Ik ben van plan om vaker naar beurzen te gaan. Daarom zou ik graag willen weten of er beurzen zijn in Zuid-Holland en zo ja, waar en wanneer?
Ook zou ik graag willen weten of er dan meerdere forumleden er naar toe gaan. In een straal van 1 uur rijden vanuit rotterdam is goed, tot zover wilt mijn vader nog wel rijden:D
Iemand?
gr, S
Ook zou ik graag willen weten of er dan meerdere forumleden er naar toe gaan. In een straal van 1 uur rijden vanuit rotterdam is goed, tot zover wilt mijn vader nog wel rijden:D
Iemand?
gr, S
- Henk Jan
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Antw: Beurzen in Zuid-Holland
59e Internationale Mineralenbeurs
21 en 22 april 2007
In- Outdoor Centre Den Haag “De Uithof”
Geopend van 10:00 tot 17:00
Zie verder op het Internet...
HJ
- SebastiaanVR
Bedankt voor de info, maar is dat ook een beurs voor fossielen?
Weet er nog iemand een fossielenbeurs in Nederland die maximaal 1 uur rijden is van Rotterdam? En dan zou ik graag willen weten of er ook iemand heen gaat, dan kan ik misschien wat forumleden real live zien:)
gr, S
Weet er nog iemand een fossielenbeurs in Nederland die maximaal 1 uur rijden is van Rotterdam? En dan zou ik graag willen weten of er ook iemand heen gaat, dan kan ik misschien wat forumleden real live zien:)
gr, S
- SebastiaanVR
- SebastiaanVR
Heeft er mischien nog iemand andere beurzen in gedachten? Moet wel een beurs zijn voor fossielen 
Het mag ook in Utrecht, Noord-Brabant en Noord-Holland zijn, zover heb ik mijn vader kunnen overtuigen
gr, Sebas

Het mag ook in Utrecht, Noord-Brabant en Noord-Holland zijn, zover heb ik mijn vader kunnen overtuigen

gr, Sebas
Zondag 4 februari is er de Mineralogica, de mineralen, schelpen en fossielenbeurs in Hotel Hengelo(v.d. Valk, A1 afslag 30).
Ik ben daar ws de hele dag(ngv-twente
).
De Bodemschat staat ook op deze beurs.
gr
pearl
Ik ben daar ws de hele dag(ngv-twente

De Bodemschat staat ook op deze beurs.
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)