schedelfragment, tweede poging
schedelfragment, tweede poging
Dit heb ik al eerder gepost, maar toen geen enkele reactie gekregen. Op 12 december opgeraapt tussen Monster en de Zandmotor. Het lijkt mij een rotsbeen (maar daar ben ik niet zeker van), maar van welke soort(-groep) zou het dan kunnen zijn?
Bart
-
- Been thanked: 45 times
Antw: schedelfragment, tweede poging
Schedelfragment bij het oor (Os temporale). Ik denk aan mens. Bij het gehoorbeen ontbreekt er wat.
Charlie
Oei, daar had ik niet bij stilgestaan! Dat betekent dus dat ik contact moet opnemen met politie Haaglanden?
Bart
- sjaak
- Has thanked: 374 times
- Been thanked: 364 times
- Contacteer:
Ik heb het vergeleken met White & Folkens (human bone manuel) en zie niet direct veel overeenkomsten, al heeft Charlie gelijk dat het een verrold stuk is waar wat aan ontbreekt. Ik zal kijken of ik vanavond foto’s kan plaatsen.
Groet,
Niels
Niels
-
Ik stel voor dat Bart probeert scherpere foto's te plaatsen. Vooral de opvallen vlakke rand en de lijnen van de verdikkingen waren me opgevallen.
Charlie
- sjaak
- Contacteer:
Lijkt mij een goed idee; ik moet zeggen dat ik ben gaan twijfelen.
Groet,
Niels
Niels
Dank voor jullie opmerkingen. Hierbij een paar nieuwe foto's. Ik zie alleen maar overeenkomsten met de afbeeldingen van Niels.
Bart
-
- sjaak
- Contacteer:
En ik twijfel nog steeds. Lijkt mij goed dit nader te laten bekijken. Het is wat vlekkerig wat op recent of sud recent duidt maar zie ook de vondst van René in Cranium die dat ook had maar na datering Mesolithisch bleek. Je kan inderdaad het cold case team contacteren. Misschien kunnen die vaststellen of het mens is en dan verder kijken wat er mee moet gebeuren.
Groet,
Niels
Niels