Betrouwbaar adres??
- Martin
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 59 times
Betrouwbaar adres??
Hallo fossielen vrienden,
Als eerste een voorspoedig 2007, aan allen.
Nu mijn vraag kunnen jullie deze website?
http://www.indiana9fossils.com/default.htm
Ik ben erg benieuw of dit volgens jullie een betrouwbaar adres is, ik ben vooral geintresseerd in dino/ reptielen en amfibieen matriaal.
Groeten,
martin
Als eerste een voorspoedig 2007, aan allen.
Nu mijn vraag kunnen jullie deze website?
http://www.indiana9fossils.com/default.htm
Ik ben erg benieuw of dit volgens jullie een betrouwbaar adres is, ik ben vooral geintresseerd in dino/ reptielen en amfibieen matriaal.
Groeten,
martin
- Martin
Antw: Betrouwbaar adres??
Kweet het vakantie, dus gedult is een schone zaak. Maar wil erg graag wat bestellen.
Wat denken jullie is het betrouwbaar matriaal, of vinden jullie zaken die niet geheel betrouwbaar zijn.
Wat denken jullie is het betrouwbaar matriaal, of vinden jullie zaken die niet geheel betrouwbaar zijn.
Hoi Martin;
Ligt aan wat je gaat kopen,
ik heb een paar maanden geleden gezien dat hij wat nep Chinees materiaal op z\'n site had staan...
Maar voor de rest ziet alles er goed uit.
Ik ken wel mensen die bij hem hebben gekocht en blij zijn met hun aankoop, zelf nooit iets gekocht.
-Mark
Ligt aan wat je gaat kopen,
ik heb een paar maanden geleden gezien dat hij wat nep Chinees materiaal op z\'n site had staan...
Maar voor de rest ziet alles er goed uit.
Ik ken wel mensen die bij hem hebben gekocht en blij zijn met hun aankoop, zelf nooit iets gekocht.
-Mark
- Martin

Ik ben vooral geintresseerd in de reptielen en dina tanden.
Ik heb er twee maand geleden wat gekocht en dat is goed binnen gekomen, en de tanden die ik toen gekregen heb zijn uitstekend. Het gaat hier om Staurikosaurus enFabrosaurus zie afbeeldingen.
Uistekend matriaal volgens mij. Wat vinden jullie?
Maar nu gaat het om wat duurder spul vandaar dat ik bij meer mensen probeer deze verkoper na te gaan. Ik zelf heb dus één goede ervaring,
Ik hoor graag verdere reacties.
Gr,
Martin
I
- Martin
O ja door komt bij dat bijv bij de Mosasaur Jaws duidelijk beschreven staat:
\"These are NOT found in the ground as you are seeing them.. they are composites that have been prepared and assembled for display\"
Zelke meldingen geven me gewoon altijd een zekere vertrouwen.
\"These are NOT found in the ground as you are seeing them.. they are composites that have been prepared and assembled for display\"
Zelke meldingen geven me gewoon altijd een zekere vertrouwen.