verzameling mineralen te koop twv 4300 euro +
verzameling mineralen te koop twv 4300 euro +
Voor de volledige excel lijst met details o.a. herkomst / prijzen graag mailen met rajkoopmans@hotmail.com
Graag reageren voor Juni, daarna wordt de collectie aangeboden via een veilinghuis.
De verzameling komt van een mevrouw die haar hele leven zich heeft toegewijd aan deze hobby. Haar laatste wens was dat de gehele collectie naar een verzamelaar gaat. Ik mag ze dus niet los verkopen. Graag kom ik via deze manier in contact met iemand bij wie het in goede handen terecht komt.
Hopelijk komen we tot een leuke prijsafspraak.
rk
Antw: verzameling mineralen te koop twv 4300 euro +
Had je deze verzameling een jaar geleden ook al niet eens te koop aangeboden op deze site? Lijkt me dezelfde foto.
Volgens mij was toen ook al de opmerking dat de verkoopswaarde een stuk lager zal liggen dan 4300 euro (toen 5000 euro).
Mis ik iets?
Groeten
Ko
Volgens mij was toen ook al de opmerking dat de verkoopswaarde een stuk lager zal liggen dan 4300 euro (toen 5000 euro).
Mis ik iets?
Groeten
Ko
- FossilDude
- Administrator
- Has thanked: 327 times
- Been thanked: 310 times
- Contacteer:
Antw: Antw: verzameling mineralen te koop twv 4300 euro +
Inderdaad, deze hebben we al eerder gezien, en de conclusie van toen geldt nog steeds: er moeten wel heel, heel bijzondere stukken tussen zitten, wil je er dat soort bedragen voor krijgen.KoH schreef:
Had je deze verzameling een jaar geleden ook al niet eens te koop aangeboden op deze site? Lijkt me dezelfde foto.
De prijs die iemand er ooit, in een ver verleden (misschien wel in guldens?) voor betaald heeft, zegt niet zo veel over de verkoopwaarde van nu.
Groet,
Johan
Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)
De vraagprijs is ook geen 4300 euro. Ik ben dan ook benieuwd naar uw eventuele bod.
Met vriendelijke groet,
Met vriendelijke groet,
rk
- hubertus68
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 305 times
Jij zal jouw verzameling op een andere manier moeten presenteren als jij deze verkopen wil. Zou jij zelf een auto kopen op basis van een onduidelijke foto?
Als dit een collectie was, die voor mij interessant was, zou ik de stukken "live" willen zien. Vooral als het om enkele duizend euro gaat.
Groeten,
Oliver
Als dit een collectie was, die voor mij interessant was, zou ik de stukken "live" willen zien. Vooral als het om enkele duizend euro gaat.
Groeten,
Oliver