Fossielen winkel Drenthe
- fossielengek
Fossielen winkel Drenthe
Hallo allemaal,
Een aantal jaren geleden ben ik toevallig samen met mijn ouders in Drenthe een fossielenwinkel tegen gekomen. Ik was toen nog erg jong. Maar dit weekend gaan we weer naar Drenthe maar ik ben alleen vergeten waar de winkel is. Het zal ergens in de omstreken van Emmen zijn. Mijn moeder dacht dat er ook nog een klein museumpje bij was maar dat weet ik niet zeker. Kennen jullie die winkel? Dan zou ik graag het adres of plaatsnaam willen weten, want ik zou er graag nog eens heen gaan.
alvast bedankt
Jasper
[Bewerkt door fossielengek op 04-01-2007 om 15:11 NL]
Een aantal jaren geleden ben ik toevallig samen met mijn ouders in Drenthe een fossielenwinkel tegen gekomen. Ik was toen nog erg jong. Maar dit weekend gaan we weer naar Drenthe maar ik ben alleen vergeten waar de winkel is. Het zal ergens in de omstreken van Emmen zijn. Mijn moeder dacht dat er ook nog een klein museumpje bij was maar dat weet ik niet zeker. Kennen jullie die winkel? Dan zou ik graag het adres of plaatsnaam willen weten, want ik zou er graag nog eens heen gaan.
alvast bedankt
Jasper
[Bewerkt door fossielengek op 04-01-2007 om 15:11 NL]
- SebastiaanVR
Antw: Fossielen winkel Drenthe
Hallo Jasper,
Volgens mij bedoel je die winkel vlakbij Borger, waar er een museum was uit de prehistorie met wassen beelden van oerbewoners. Daar ben ik een paar keer geweest.
Alles is nu alleen veranderd. Het is helemaal opnieuw gebouwd en het is nu een wit gebouw met een hoekige glazen koepel bovenop.
Ze verkopen daar nu ribben, wervels, ammonieten, haaientanden en nog veel meer.
Bedoel je misschien deze winkel?
gr, Seb
Volgens mij bedoel je die winkel vlakbij Borger, waar er een museum was uit de prehistorie met wassen beelden van oerbewoners. Daar ben ik een paar keer geweest.
Alles is nu alleen veranderd. Het is helemaal opnieuw gebouwd en het is nu een wit gebouw met een hoekige glazen koepel bovenop.
Ze verkopen daar nu ribben, wervels, ammonieten, haaientanden en nog veel meer.
Bedoel je misschien deze winkel?
gr, Seb
Hoi Jasper,
Ik ben er van de zomer nog geweest en ik moet zeggen dat er best wel veel te zien en te koop is.
De Naam is Versteend leven.
Alingshoek 7,9533 PD Drouwen
TEL . 0599-564650
E mail: www.versteendleven@planet.nl
Website:www.versteendleven.nl
Openingstijden
1 April TM 31 Oktober dagelijks van 10.00 tot17.00 uur ookop zon en feestdagen.
1 November TM 31 Maart na telefonische afspraak.
Entree: gratis.
Als je gaat veel plezier.
Groetjes Erik M
Ik ben er van de zomer nog geweest en ik moet zeggen dat er best wel veel te zien en te koop is.
De Naam is Versteend leven.
Alingshoek 7,9533 PD Drouwen
TEL . 0599-564650
E mail: www.versteendleven@planet.nl
Website:www.versteendleven.nl
Openingstijden
1 April TM 31 Oktober dagelijks van 10.00 tot17.00 uur ookop zon en feestdagen.
1 November TM 31 Maart na telefonische afspraak.
Entree: gratis.
Als je gaat veel plezier.
Groetjes Erik M
E.J.
- fossielengek
Hallo Erik en Sebas,
Ja, dat is de winkel/museum die ik bedoel, bedankt voor de info! Ik zal ook wat foto\'s maken.
groetjes Jasper
Ja, dat is de winkel/museum die ik bedoel, bedankt voor de info! Ik zal ook wat foto\'s maken.
groetjes Jasper
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Als ik me niet vergis staat dit museum nog niet vermeld in de lijst van musea op deze website. Als je hier tijd en zin voor hebt zou het leuk zijn als je voor fossiel.net een (zeer kort) stukje zou schrijven met wat uitleg over wat er te doen en te zien is. Wat denk je?
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- fossielengek
Ja is goed, ik zal mijn ogen extra goed openhouden
. Als ik terug ben zal ik het dan mailen?
groetjes Jasper

groetjes Jasper
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Prima! Bedankt alvast!
[Bewerkt door Frederik op 04-01-2007 om 23:18 NL]
[Bewerkt door Frederik op 04-01-2007 om 23:18 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- fossielengek
Hallo allemaal,
Ik heb de winkel/museum gebeld, maar ze waren absoluut niet van plan om het museum te openen in de winter. Er werd me erg onvriendelijk verteld dat de winkel alleen werd geopend voor mensen die \"even snel iets nodig hebben\". Ik was zeer teleurgesteld. Helaas heb ik dus geen stukje kunnen schrijven. In de zomer zijn ze dus wel open en ik ben van plan in die periode nog eens te gaan.
groetjes Jasper
Ik heb de winkel/museum gebeld, maar ze waren absoluut niet van plan om het museum te openen in de winter. Er werd me erg onvriendelijk verteld dat de winkel alleen werd geopend voor mensen die \"even snel iets nodig hebben\". Ik was zeer teleurgesteld. Helaas heb ik dus geen stukje kunnen schrijven. In de zomer zijn ze dus wel open en ik ben van plan in die periode nog eens te gaan.
groetjes Jasper