Wervel walvis?
Wervel walvis?
Geachte leden,
Bovenstaand stuk heb ik in de tijd dat in Mill de haaientanden nog uit de lucht kwamen vallen gevonden (voorjaar 2006). Gezien de gladde zijde en de verder poreuze structuur doet het mij denken aan een deel van een wervel. Heb ik daar gelijk in?
Naast wat nieuwsgierigheid heb ik verder niets met het ding. Zijn er mensen die ik hiermee een plezier zou kunnen doen?
Laat maar even weten.
Met vriendelijke groet,
Antw: Wervel walvis?
Ahum,
Ik zie dat ik de rubriek verkeerd heb ingesteld. Frederik zou je dit recht willen zetten. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Ik zie dat ik de rubriek verkeerd heb ingesteld. Frederik zou je dit recht willen zetten. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Antw: Antw: Wervel walvis?
Mocht ik dat ook doen?FransN schreef:
Ahum,
Met vriendelijke groet,

Is deel van walviswervel ja, verder ID onmogelijk.
FransN,
Hij lijkt inderdaad sterk op de wervel die Guido in mei 2006 in de zandput te Mill vond.
Die werd toen ook als walvis wervel gedetermineerd.
Johan
wie zoekt zal vinden.
-
Johan, ik vind hem wel mooi! Ik zou hem best willen hebben... het lijkt me alleen al leuk om ook eens iets uit Mill te hebben, want daar kom ik nooit vanwege afstand en hele sleep kinderen in mijn kielzog.
Wat wil je er voor hebben?
Wat wil je er voor hebben?
-
Beste Lidwientje,
De gedachte dat ik er iemand blij mee kan maken is voor mij voldoende. Verder moet je maar zien of en wat je er tegenover stelt. Mijn interesse gaat in ieder geval uit naar fossiele haaientanden.
Ik hoor wel van je.
Met vriendelijke groet,
De gedachte dat ik er iemand blij mee kan maken is voor mij voldoende. Verder moet je maar zien of en wat je er tegenover stelt. Mijn interesse gaat in ieder geval uit naar fossiele haaientanden.
Ik hoor wel van je.
Met vriendelijke groet,
-
Is zoiets eigenlijk verstuurbaar? Ik bedoel, wat weegt het ongeveer?
Ik heb vorig jaar na een tweedaagse trip naar Cadzand welgeteld 1 halve haaientand gevonden, die nu mijn volledige collectie haaientanden vormt. Helaas...
Gaat je interesse misschien ook uit naar een fles wijn?
Ik heb vorig jaar na een tweedaagse trip naar Cadzand welgeteld 1 halve haaientand gevonden, die nu mijn volledige collectie haaientanden vormt. Helaas...
Gaat je interesse misschien ook uit naar een fles wijn?
Beste Lidwientje,
Laat maar, het is al lang goed. Ik zal eens na gaan wat verzending gaat kosten. Ik mail je wel.
Met vriendelijke groet,
Laat maar, het is al lang goed. Ik zal eens na gaan wat verzending gaat kosten. Ik mail je wel.
Met vriendelijke groet,
- Henk Jan
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ik heb voor je nog twee stukken walvisschedel, Plioceen, vindplaats Steendorp. Niet determineerbaar op soort.
Grootte +/- 20-25 cm.
Je mag ze tegen verzendkosten hebben, of kunt ze in Utrecht op komen halen.
HJ