Druk, dus niet zo vaak op de website...
Druk, dus niet zo vaak op de website...
Ik mag dan weer terug zijn van vakantie, de komende tijd zullen jullie me nog niet zo vaak op het forum aantreffen als voorheen.
We krijgen vanmiddag de sleutel van ons nieuwe huis, en daarna krijgen we het druk met de nodige verbouwingen en het opknappen. Tegen de zomer zal ik weer wat meer tijd aan de site kunnen besteden. Tot die tijd zal ik het onderhoud grotendeels beperken tot het noodzakelijke.
We krijgen vanmiddag de sleutel van ons nieuwe huis, en daarna krijgen we het druk met de nodige verbouwingen en het opknappen. Tegen de zomer zal ik weer wat meer tijd aan de site kunnen besteden. Tot die tijd zal ik het onderhoud grotendeels beperken tot het noodzakelijke.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Antw: Druk, dus niet zo vaak op de website...
Succes met verbouwen!
Altijd spannend en leuk druk een nieuwe huis.
Voor mij geldt dan weer het tegenovergestelde, ik moet van de arts(2 zelfs) zitten met mijn nog steeds niet herstelde voet omhoog.
Ben vanmorgen streng toegesproken! Dus ziek gemeld op school en nu zit ik hier braaf met voet omhoog, zucht. Alle tijd van de wereld om het hele internet weer is te rondreizen. (en te fotoshoppen)
gr
pearl
Altijd spannend en leuk druk een nieuwe huis.

Voor mij geldt dan weer het tegenovergestelde, ik moet van de arts(2 zelfs) zitten met mijn nog steeds niet herstelde voet omhoog.

Ben vanmorgen streng toegesproken! Dus ziek gemeld op school en nu zit ik hier braaf met voet omhoog, zucht. Alle tijd van de wereld om het hele internet weer is te rondreizen. (en te fotoshoppen)

gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Druk, dus niet zo vaak op de website...
Succes Herman!
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)