Bot op strand
Bot op strand
Wie weet wat dit voor een bot kan zijn?
- Bijlagen
-
- IMG_4709.JPG (124.22 KiB) 736 keer bekeken
-
- IMG_4708.JPG (108.36 KiB) 736 keer bekeken
-
- IMG_4707.JPG (109.14 KiB) 736 keer bekeken
-
- IMG_4706.JPG (111.97 KiB) 736 keer bekeken
- sjaak
- Berichten: 7206
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 17:11
- Has thanked: 432 times
- Been thanked: 443 times
- Contacteer:
Re: Bot op strand
Gelet op die geul in de achterkant, de vorm en grootte en het bloedvat (foramen) op de laatste foto zal dit een middenhands- of voetsbeen zijn van een rund of hertachtige. Zie: http://www.natuurinformatie.nl/nnm.doss ... 05436.html
De diepe geul suggereert hertachtige maar verdere determinatie zal toch lastig worden met een fragment. Het oogt fossiel.
De diepe geul suggereert hertachtige maar verdere determinatie zal toch lastig worden met een fragment. Het oogt fossiel.
Groet,
Niels
Niels