kaakje vos
-
Re: kaakje vos
Nee daarmee zit u helaas niet goed. Alle hondachtige hebben veel meer tanden.
De tandformule van deze kaak past het beste bij kat. Maar ook daarvoor vind ik de kaak wel wat klein. Mogelijk gaat het om een kleine tot middelgrote marter. Hopelijk kan Charlie (of iemand anders) u meer vertellen.
De tandformule van deze kaak past het beste bij kat. Maar ook daarvoor vind ik de kaak wel wat klein. Mogelijk gaat het om een kleine tot middelgrote marter. Hopelijk kan Charlie (of iemand anders) u meer vertellen.
Marine mammals, dolphinately awesome
-
Ik denk dat Hidde goed zit met een marterachtige.
Das is te groot, bunzing te klein en steenmarter lijkt ook niet overeen te komen. Het zou een forse boommarter kunnen zijn, maar ook nog otter. Daarvoor zou het kaakje naast een kaakje van die soorten gehouden moeten worden.
Das is te groot, bunzing te klein en steenmarter lijkt ook niet overeen te komen. Het zou een forse boommarter kunnen zijn, maar ook nog otter. Daarvoor zou het kaakje naast een kaakje van die soorten gehouden moeten worden.
Vilmar D
-
Misschien dat ik bij de referentie collectie van mijn studie kan kijken welke het meest klopt. even vragen dus (ook voor de rest van de vondsten)
vondst locatie is Ijmeer trouwens.
in ieder geval bedankt voor de reactie.
groeten koen
vondst locatie is Ijmeer trouwens.
in ieder geval bedankt voor de reactie.
groeten koen