Nieuwe Hoofdpagina
Nieuwe Hoofdpagina
Ik ben bezig met een nieuwe hoofdpagina en layout voor deze site. De testversie is voorlopig te zien op:
[link verwijderd]
Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden. Zijn de kleuren goed, werkt alles, is het overzichtelijk genoeg?
Alvast bedankt voor de hulp!!!
[Bewerkt door webmaster op 11-01-2005 om 21:43 NL]
[link verwijderd]
Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden. Zijn de kleuren goed, werkt alles, is het overzichtelijk genoeg?
Alvast bedankt voor de hulp!!!
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Antw: Nieuwe Hoofdpagina
Mooi Herman, behalve dat fossiel linksboven in korte broek.....
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
stukken beter. die zoekfunctie is leuk!!!! ik sta er meer dan honderd keer in!!!!!
echt beter, herman, hoewel ik hem een beetje druk vind, maar dat ligt vast alleen aan mij. ik zou hem net ietsje smaller maken, hij past er net niet helemaal op in een resolutie van 800x600.
het is trouwens niet alleen mooier geworden, maar ook handiger. die menu\'tjes, en getallen van de laatste update enzo...
ik ben ook net bezig met een nieuwe lay-out van m\'n site, die staat al op internet onder een andere map, http://www.xs4all.nl/~pr5oost/nieuwe%20 ... /index.htm let op! als jullie boven de site een lege ruimte zien staan waar geen header is, klik daar dan met de rechtermuisknop op en selecteer \"eigenschappen\" dan verschijntie vanzelf. geen idee hoe dit kan...
Groeten, Casper
[Bewerkt door Casper op 11-12-2004 om 13:55 NL]
echt beter, herman, hoewel ik hem een beetje druk vind, maar dat ligt vast alleen aan mij. ik zou hem net ietsje smaller maken, hij past er net niet helemaal op in een resolutie van 800x600.
het is trouwens niet alleen mooier geworden, maar ook handiger. die menu\'tjes, en getallen van de laatste update enzo...
ik ben ook net bezig met een nieuwe lay-out van m\'n site, die staat al op internet onder een andere map, http://www.xs4all.nl/~pr5oost/nieuwe%20 ... /index.htm let op! als jullie boven de site een lege ruimte zien staan waar geen header is, klik daar dan met de rechtermuisknop op en selecteer \"eigenschappen\" dan verschijntie vanzelf. geen idee hoe dit kan...
Groeten, Casper
[Bewerkt door Casper op 11-12-2004 om 13:55 NL]
Post mortem we sort 'em!
Alle onderdelen die in het menu staan, waren er al hoor. Ook de zoekfunctie. De site is echter steeds gegroeid, en daardoor was het allemaal wat onoverzichtelijk geworden. Daar hoop ik dus nu wat aan te doen.
Kennis telt!
-
Ik vind dit een prachtige site met of zonder nieuwe lay-out, maar ik vind wel dat de museumsectie wat moet worden uitgebreid: het kan toch niet dat met je jarenlange ervaring en veldtochten maar zo weinig fossielen hebt uit zo weinig vindplaatsen.
Ammonitehunter
Ammonitehunter
Hebzucht is slecht, geef daarom al je fossielen maar aan mij!!!
Dat is het vervolg. We hebben net een nieuwe digitale camera, dus nu kan ik veel betere foto\'s maken. Het ligt zeker in de planning om veel meer fossielen uit mijn verzameling online te zetten.
Kennis telt!
Sorry dat ik het zeg maar ik vind het niet zo heel mooi, en het is een beetje warrig. Ik vind de oude beter.
Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.
uuuumh,beste Herman het ziet er gelikt uit hoor.
Ik vind het gebruik van de icoontjes ook leuk.
gr dv
Ik vind het gebruik van de icoontjes ook leuk.
gr dv
i just looove fossils
Altijd een kwestie van wennen denk ik, een nieuwe layout. Ik heb ook alweer een nieuwe testversie gemaakt. Het is in ieder geval de bedoeling dat het duidelijker wordt.
[link verwijderd]
[link verwijderd]
Kennis telt!
de tweede versie is mooier, alleen moet dat zwarte slakje en het oestertje weg.
Groeten, casper
Groeten, casper
Post mortem we sort 'em!