lots of teeth, one big fat one
-
- Junior Lid
- FossilDude
- Administrator
- Has thanked: 327 times
- Been thanked: 310 times
- Contacteer:
Re: lots of teeth, one big fat one
Lekker gevonden. Komt dit ook uit Rumst?
Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)
-
- Junior Lid
-
- Junior Lid
-
- Junior Lid
nieuwe hobby, dus totaal nog niet thuis in benamingen vd haaien tanden en dergelijke
-
- Junior Lid
en zonder een zeef te gebruiken wegens te moeilijk door het natte plakkerige zwavelzand waarin de kiezellaag zitdeminimanweetervan schreef: ↑30 nov 2020, 14:51nieuwe hobby, dus totaal nog niet thuis in benamingen vd haaien tanden en dergelijke
-
- Senior Lid
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 18 times
In slechts 3 maand en zo mooie tandjes vinden. Daar word ik wel een beetje jaloers van.
Ik loop daar uren en uren en uren op dat strand te zoeken en moet mij tevreden stellen met soms slechts 2 tandjes zonder stukjes af en als ik dan thuis kom en ik zet mijn bril op dan wordt alles nog eens gehalveerd.
Gelukkig is het niet altijd zo.

- ziggycardon
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 52 times
Prachtige vondsten, zeker de Megalodon tand!
Ik heb de preservatie van de tanden van Rumst altijd prachtig gevonden.
Ik heb vorig jaar met de club voor het eerst een bezoek gebracht aan de Wienerberger groeve en mijn vriendin en ik hebben die dag ongeveer een 40-tal tanden gevonden, waarvan een stuk of 15 degelijke tanden waren, best een rijke locatie voor haaientanden te zoeken
Ik heb de preservatie van de tanden van Rumst altijd prachtig gevonden.
Ik heb vorig jaar met de club voor het eerst een bezoek gebracht aan de Wienerberger groeve en mijn vriendin en ik hebben die dag ongeveer een 40-tal tanden gevonden, waarvan een stuk of 15 degelijke tanden waren, best een rijke locatie voor haaientanden te zoeken

Geïnteresseerd in alles wat te maken heeft met Natuurhistorie, paleontologie, zoölogie, geologie en evolutie.
"A mind need books as a sword needs a whetstone, if it is to keep its edge." - Tyrion Lannister
"A mind need books as a sword needs a whetstone, if it is to keep its edge." - Tyrion Lannister