De creatieve weken

Updates, mededelingen en suggesties voor deze website.
Gesloten
Mega shark
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times
De creatieve weken

Bericht door Mega shark » 21 feb 2007, 08:36

De laatste weken ben ik nauwelijks op Fossiel.net geweest. De afgelopen weken waren voor mij de creatieve weken!. Ik heb bij Pipoos in Heerlen allerlei materiaal; klei, verf, kwasten, lijm, en nog veel meer gekocht om thuis daar iets van te maken.

Het kwam er ook nog bij dat ik de laatste weken \"In de Ban van de Ring\" was, ik begon me alleen nog te interesseren voor The Lord of The Rings. Zo heb ik in de afgelopen tijd allerlei beeldjes van figuren uit de Lord of the Rings gemaakt. Denk aan: Sharku, Shelob, Gandalf, The Watcher, etc. Maar nu ben ik een beetje van dit \"virus\" af, en begin ik weer met fossielen.

Zo ben ik van plan om met de materialen die ik nu nog heb, dieren uit de geologische perioden te gaan maken. Denk bijvoorbeeld aan de mosasaurus, belemnieten, prehistorische haaien, carbooninsecten, enz. Misschien maak ik ook weer landschappen met de materialen die ik heb. Zo denk ik erover om een groot krijtlandschap (zeelandschap) te maken hoe het hier vroeger in Zuid-Limburg heeft uitgezien. Hier laat ik dan allerlei dieren in zwemmen en na afloop schilder ik het geheel dan.

Zo zie je maar dat je niet alleen fossielen leuk kan vinden, maar dat je ook nog wat met je creatieve geest kan doen. Ik ben wel blij dat ik nu van het \"Lord of the Rings\" virus af ben.

Ik moet toch eens gaan kijken of er niet ergens op mijn kamer een gouden ring ligt.......

Met creatieve en vriendelijke groeten,

Ruben

Zoekt, en gij zult vinden!

Gesloten