kaloot ov

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
robin
kaloot ov

Bericht door robin » 24 dec 2004, 20:30

hallo iedereen,
weet toevallig een van jullie of je op de kaloot kan komen met het openbaar vervoer(leve de ovkaart)?

webmaster
Senior Lid
Contacteer:
Antw: kaloot ov

Bericht door webmaster » 25 dec 2004, 10:59

De KAaloot is ergens diep in het havengebied van Vlissingen bij de kerncentrale van Borssele. Volgens mij kun je daar niet met het OV komen... Misschien dat er een bus gaat via de kerncentrale, maar dan is het nog wel een eindje lopen. Een andere optie zou zijn om een fiets te regelen en vanuit Vlissingen te fietsen. Het is wel iets van 15 kilometer denk ik, en neem dan een goede routebeschrijving mee.

Succes!

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net

Smaug
Community Manager
Has thanked: 225 times
Been thanked: 109 times

Bericht door Smaug » 25 dec 2004, 23:16

Als je met de trein naar Goes gaat kun je vandaar eventueel een bus nemen naar borsele. Het is dan nog wel 15 a 30 minuten lopen richting de kerncentrale. Misschien een optie.

Ik woon zelf in Koudekerke en ik heb eventueel zin om daar heen te gaan met de auto (bij goed tij niet al te koud/nat weer). Je kan dus eventueel meerijden van station Vlissingen. Maar dat moeten we dan nog wel eens goed afspreken.

My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!

robin

Bericht door robin » 20 jan 2005, 10:14

he smaug helemaal mijn topic vergeten. ik vind het een goed aanbod. alleen: kun je evt ook door de weeks want in het weekend geld mijn ov niet

Smaug
Community Manager

Bericht door Smaug » 20 jan 2005, 12:17

Doordeweeks is ook geen probleem, alleen niet op woensdag of donderdag. Deze week zijn de hoogwater omstandigheden zeer ongunstig, het is rond 12 uur hoogwater. Over een week zullen de omstandigheden beter zijn. Ik zal de waterstanden nog een keertje melden.

Als het zover komt dat we daar heen rijden zal ik je wel vragen voor een kleine bijdrage in de benzinekosten, het is toch al gauw 30 km (Heen en terug) en de benzine is duur.

Als je dus nog steeds wilt, dan hoor ik het wel :)

breath death!

robin

Bericht door robin » 21 jan 2005, 09:29

tuurlijk wil ik nog die paar euro maakt me niet uit ik kan in principe elke vrijdag
en we moeten ook zorgen dat de hemelwaterstanden goed zijn:)

Smaug
Community Manager

Bericht door Smaug » 21 jan 2005, 10:14

En liever warmer dan 5 graden, ik heb een keer daar op het strand gestaan met 5 graden en een beetje wind, maar dat is geen pretje...

breath death!

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 21 jan 2005, 14:50

had ik ook eens. ik kon kleine haaientanden niet eens meer oppakken. en dat ik er aan het eind van de dag achter kwam dat ik mijn handschoenen en muts toch WEL bij me had was ook niet erg leuk :(

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

Maarten
Antw: Antw: kaloot ov

Bericht door Maarten » 21 jan 2005, 15:13

Casper schreef:
had ik ook eens. ik kon kleine haaientanden niet eens meer oppakken. en dat ik er aan het eind van de dag achter kwam dat ik mijn handschoenen en muts toch WEL bij me had was ook niet erg leuk :(

Groeten, Casper
Wat een watjes!: ik vind eigenlijk dat jullie helemaal geen haaientanden meer mogen zoeken: 5 graden, een beetje wind.....

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Smaug
Community Manager

Bericht door Smaug » 21 jan 2005, 15:19

Mja, windkracht 6 had maar een chillfactor van -3. Er was die dag trouwens nauwelijks wat te vinden want de westenwind had alle schelpenbanken bedekt met een laag zand.

breath death!

Gesloten