Vondsten beenderen Oostende
-
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 8 times
- Contacteer:
Vondsten beenderen Oostende
Hoi,
Onderstaande beenderen zijn enkele weken geleden gevonden op het strand van Oostende aan fort Napoleon.
Zou iemand me kunnen vertellen van welk(e) dier( en) deze zijn en evt. ouderdom?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Gr,
Dominique
Onderstaande beenderen zijn enkele weken geleden gevonden op het strand van Oostende aan fort Napoleon.
Zou iemand me kunnen vertellen van welk(e) dier( en) deze zijn en evt. ouderdom?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Gr,
Dominique
Dominique
-
- Senior Lid
- Has thanked: 325 times
- Been thanked: 224 times
Re: Vondsten beenderen Oostende
graag de volgende keer nummeren of op volgorde doen nu staat alles door mekaar en weet ik niet welke foto bij elkaar horen, ik zie een rib(foto 4) een hoef(foto 5) en de laatste foto is een vissenwervel. foto 3 lijkt me vrij recent slachtafval.
foto 6 doet me denken aan een ulna.
foto 6 doet me denken aan een ulna.
altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
-
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 8 times
- Contacteer:
Re: Vondsten beenderen Oostende
Hallo Max,
dankjewel voor de reactie. Er is blijkbaar iets fout gelopen met de foto-upload.. Ik zet ze er opnieuw op in de juiste genummerde volgorde.
Groetjes
Dominique
dankjewel voor de reactie. Er is blijkbaar iets fout gelopen met de foto-upload.. Ik zet ze er opnieuw op in de juiste genummerde volgorde.
Groetjes
Dominique
Dominique