Paard, wie kan er meer over vertellen?
- Martin
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 60 times
Paard, wie kan er meer over vertellen?
Voor mijn dochter heb ik een kaakdeel mer kies gekocht. Is het van een paard, en wie kan er meer over vertellen? Zoals welk deel, onderkaak of bovenkaak?
-
- Senior Lid
- Has thanked: 325 times
- Been thanked: 224 times
Re: Paard, wie kan er meer over vertellen?
Een stuk onderkaak met de eerste premolaar volgensmij
altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 363 times
- Contacteer:
De kies was nog maar net doorgekomen, vandaar dat gekke kauwvlak.
Groet,
Niels
Niels
- Martin
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 60 times
Bedankt mannen, ik kon al weinig vergelijkingen vinden wat betreft deze kies. Ik twijfelde niet echt aan de determinatie paard, maar deze informatie maakt het extra leuk. Helaas is de herkomst niet bekend, maar voor een meisje dat gek is van fossielen en paarden een leuk fossiel. Komt het overheen met in Nederland gevonden paarden fossielen?
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 363 times
- Contacteer:
Zeker, toevallig heb ik zelf ook zo een. Van het strand van Hoek van Holland na de opsluiting van destijds. Noem het wild paard of steppepaard, klinkt nog leuker!Martin schreef: ↑11 sep 2022, 19:43 Bedankt mannen, ik kon al weinig vergelijkingen vinden wat betreft deze kies. Ik twijfelde niet echt aan de determinatie paard, maar deze informatie maakt het extra leuk. Helaas is de herkomst niet bekend, maar voor een meisje dat gek is van fossielen en paarden een leuk fossiel. Komt het overheen met in Nederland gevonden paarden fossielen?
Groet,
Niels
Niels