Aankoop van fossielen
Aankoop van fossielen

Hallo,
Allemaal de beste wensen,ik begin het nieuwe jaar met een waarschuwing, op deze site kunt u doorlinken naar Two-Guys fossielenverkoop
in Wyoming.Ik kocht daar in december een vis
(Knightia) die overgeschilderd was met acrylverf omdat ik zeer thuis ben in verf heb
ik hem schoongemaakt met acryl-remover (zie -foto) Commentaar van Two-Guys na een mail,
Ja soms werk ik fossielen bij omdat sommige verzamelaars dat willen, en verder ga ik daarover niet in discussie. U bent gewaarschuwd.
[Bewerkt door jakob op 04-01-2005 om 21:36 NL]
[Bewerkt door jakob op 04-01-2005 om 21:36 NL]
JaapL
Antw: Aankoop van fossielen
Niet netjes. Heb je al andere mensen op de hoogte gebracht?
Er zit nog wel een spelfoutje in je plaatje (washt moet washed zijn)
Er zit nog wel een spelfoutje in je plaatje (washt moet washed zijn)
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
Ik zag laatst een boek, Hacken voor dummies.
zal ik die toch maar kopen dan?
gaan we ze lekker pesten
Groeten, Casper
zal ik die toch maar kopen dan?

gaan we ze lekker pesten

Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
ik heb eventjes op de site gekeken en zo te zien zijn er veel meer geverfde visjes. ook qua de informatie die ze geven zijn ze niet echt te vertrouwen. bijvoorbeeld dat het krijt 95 miljoen jaar geleden eindigde, en dat de carcharodontosaurus saharicus een schedel had van wel 1.8 centimeter. niet erg professioneel.
ga je ze bedreigen met dat plaatje? moet je doen!!! zeggen dat je het aan een heleboel mensen gaat laten zien.
ik zal eventjes kijken of ze een gastenboek hebben. dan maak ik daarin een redirect naar mijn site.
Groeten, Casper
[Bewerkt door Casper op 04-01-2005 om 18:18 NL]
ga je ze bedreigen met dat plaatje? moet je doen!!! zeggen dat je het aan een heleboel mensen gaat laten zien.
ik zal eventjes kijken of ze een gastenboek hebben. dan maak ik daarin een redirect naar mijn site.
Groeten, Casper
[Bewerkt door Casper op 04-01-2005 om 18:18 NL]
Post mortem we sort 'em!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
De typische Green River formation-\'vervalsing\' Jakob. Als je een beetje links en rechts informeert hoor je vele verhalen over bijgeverfde visjes van die vindplaats. Net zo: als je een trilobiet uit Erfoud, Marokko koopt, weet je ook dat je op je hoede moet zijn. Evenzo met dino-eieren, of reptieltjes uit China, ik kan zo maar doorgaan.
Een keer goed kijken naar wat je koopt is de boodschap, of vraag eerst een second opinion aan iemand die er al heeft gekocht. Als je online koopt kan je altijd best informeren naar retouches als dat, want de meeste online-verkopers vinden dat perfect normaal.
Een betrouwbare verkoper zou zoiets echter altijd moeten vermelden, omdat het immers heel belangrijk is.
Aan Herman: vermeld dit misschien op je linken pagina? (of verwijder gewoon de link)
Aan Jakob: bedankt voor de waarschuwing. Ik koop echter nooit online.
[Bewerkt door Frederik op 04-01-2005 om 19:02 NL]
Een keer goed kijken naar wat je koopt is de boodschap, of vraag eerst een second opinion aan iemand die er al heeft gekocht. Als je online koopt kan je altijd best informeren naar retouches als dat, want de meeste online-verkopers vinden dat perfect normaal.
Een betrouwbare verkoper zou zoiets echter altijd moeten vermelden, omdat het immers heel belangrijk is.
Aan Herman: vermeld dit misschien op je linken pagina? (of verwijder gewoon de link)
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Hun verkoopsvoorwaarden zeggen mij het volgende:
\"All items are guaranteed to be authentic as desribed and all non-natural items guaranteed against manufacturers defects...\"
Waaruit ik kan opmaken dat zij verplicht zijn om modificaties duidelijk te vermelden. Indien niet, geld terug, als je tenminste het \'product\' in onveranderde staat terug kunt sturen: Opnieuw verven en terugzenden die boel, Jakob!
Oh ja, vergeet niet:
Two Guys Fossils..... Where YOUR Satisfaction Is Our Priority !!!
\"All items are guaranteed to be authentic as desribed and all non-natural items guaranteed against manufacturers defects...\"
Waaruit ik kan opmaken dat zij verplicht zijn om modificaties duidelijk te vermelden. Indien niet, geld terug, als je tenminste het \'product\' in onveranderde staat terug kunt sturen: Opnieuw verven en terugzenden die boel, Jakob!
Oh ja, vergeet niet:
Two Guys Fossils..... Where YOUR Satisfaction Is Our Priority !!!
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
niemand zin om de boel eens flink te gaan boycotten?
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Antw: Antw: Aankoop van fossielen
Aan Frederik,frederik schreef:
De typische Green River formation-\'vervalsing\' Jakob. Als je een beetje links en rechts informeert hoor je vele verhalen over bijgeverfde visjes van die vindplaats. Net zo: als je een trilobiet uit Erfoud, Marokko koopt, weet je ook dat je op je hoede moet zijn. Evenzo met dino-eieren, of reptieltjes uit China, ik kan zo maar doorgaan.
Als je niet on-line koopt mis je veel, want je kunt vrij goedkoop ( soms )aan mooie fossielen komen. Tot dusver heb ik nog geen fake aangeschaft.Het blijft natuurlijk oppassen, de vis zend ik niet terug omdat hij nu origineel is.
JaapL
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Tja, je hebt misschien wel gelijk, maar buiten een enkele keer een botje uit de noordzee koop ik eigenlijk nooit iets. Ik vind het zelfgevonden spul toch altijd veel leuker.
(al is het moeilijk om echt mooie dingen zelf te vinden, maar ja, wie het kleine niet eert....)
(al is het moeilijk om echt mooie dingen zelf te vinden, maar ja, wie het kleine niet eert....)
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
....moet naar death valley, de gobi-woestijn en zulk soort plaatsen gaan.
daar vind je mooie dingen!!!
Groeten, Casper
daar vind je mooie dingen!!!
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!