Bot gevonden in Bredene
-
- Junior Lid
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 9 times
Bot gevonden in Bredene
Beste paleontica leden,
Eerst en vooral wil ik jullie bedanken voor deze website, als beginnend fossielenzoeker heb ik hier al ongelooflijk veel opgestoken. Ik en mijn zoon bezochten de laatste maanden meerdere locaties die jullie hebben beschreven en we hebben heel wat gevonden. Als ik zeker ben van wat het juist allemaal is zullen we ze op de site uploaden.
Mijn zoon vond deze vakantie dit fossiel bot. We vroegen ons af van wat het zou kunnen zijn. Valt dit te determineren?
Alvast erg bedankt,
Thomas
Eerst en vooral wil ik jullie bedanken voor deze website, als beginnend fossielenzoeker heb ik hier al ongelooflijk veel opgestoken. Ik en mijn zoon bezochten de laatste maanden meerdere locaties die jullie hebben beschreven en we hebben heel wat gevonden. Als ik zeker ben van wat het juist allemaal is zullen we ze op de site uploaden.
Mijn zoon vond deze vakantie dit fossiel bot. We vroegen ons af van wat het zou kunnen zijn. Valt dit te determineren?
Alvast erg bedankt,
Thomas
- sjaak
- Has thanked: 377 times
- Been thanked: 365 times
- Contacteer:
Re: Bot gevonden in Bredene
Het lijkt mij een stuk schedel met een geweiaanzet. Misschien edelhert al is de rozenkrans niet meer zichtbaar
Groet,
Niels
Niels
-
- Senior Lid
- Has thanked: 325 times
- Been thanked: 224 times
Re: Bot gevonden in Bredene
Inderdaad een stuk schedel met gewei aanzet en stukje gewei. De grootte en vorm doen Me ook denken aan edelhert.
altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max