Wederom een vondst bij het put slaan in beugen van 8,5 meter diep. Uit t grind uit de Formatie van beegden. Op de afbeelding is de witte streep uitziend als een slangentong er in gedrukt.
Re: Afdruk in steen
Geplaatst: 25 jun 2026, 08:11
door sjaak
Een slangentong is het in ieder geval niet maar misschien ziet iemand anders het. Leuk zo'n grindgat !