Waarschuwing voor internationale ruilers!
- Supergraver
Waarschuwing voor internationale ruilers!
Aan iedereen die wel eens een internationale ruil doet.
Pas op voor een zekere \'Dan\' uit Texas. Hij is metname geinteresseerd in zee-egels en heeft oa zee-egels en haaientanden te ruil (zegt ie)
Ik heb een pakketje opgestuurd (zo\'n maand of 3 geleden) en zou een pakketje retour krijgen. Nooit gehad dus! Slechts 1 keer per mail een excuus, over het locale slechte postkantoor, en dat het pakketje zo snel mogelijk zou worden opgestuurd. Na anderhalve maand wachten toch maar even gevraagd om het zogn \'trackingnummer\'. Tot op heden niks meer van de beste man vernomen.
Natuurlijk kan alles nog op een misverstand uitdraaien (event. persoonlijke oorzaken), mocht dat zo zijn dan vermeld ik dat hier ook zo snel mogelijk.
mvg
Martijn
Pas op voor een zekere \'Dan\' uit Texas. Hij is metname geinteresseerd in zee-egels en heeft oa zee-egels en haaientanden te ruil (zegt ie)
Ik heb een pakketje opgestuurd (zo\'n maand of 3 geleden) en zou een pakketje retour krijgen. Nooit gehad dus! Slechts 1 keer per mail een excuus, over het locale slechte postkantoor, en dat het pakketje zo snel mogelijk zou worden opgestuurd. Na anderhalve maand wachten toch maar even gevraagd om het zogn \'trackingnummer\'. Tot op heden niks meer van de beste man vernomen.
Natuurlijk kan alles nog op een misverstand uitdraaien (event. persoonlijke oorzaken), mocht dat zo zijn dan vermeld ik dat hier ook zo snel mogelijk.
mvg
Martijn
Antw: Waarschuwing voor internationale ruilers!
He Martijn,
Heb je coordinaten, dan doen we een vuuraanvraag.
We hebben HE, DPICM, Fosfor en Rook in de aanbieding.

Trilobiti Ceská Republika
- Supergraver
Antw: Antw: Waarschuwing voor internationale ruilers!
Hoohoo, eerst de grondplaat nog even inschieten....., ach wat doen we trouwens wel meteen op het doelceraurus schreef:
He Martijn,

Gr
Martijn
- Caveman
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 307 times
- Contacteer:
Antw: Waarschuwing voor internationale ruilers!
doe maar niet, dadelijk krijgen we bush en zn maatjes op bezoek en gaan alle fossielen pleiten!
hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
To share or not to share, that's the question!
- Pachydiscus
- Been thanked: 11 times
- binbinneke
- Contacteer:
Antw: Antw: Waarschuwing voor internationale ruilers!
The president of the united states of Americapachydiscus schreef:
Who the f**k is Bush?????

gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/