Zon en Fossielen
Zon en Fossielen
Je zal misschien wel denken dat je dat een goede combinatie vind als je naar de titel kijkt..
Ik vrees alleen iets anders;
mijn fossielenverzameling staat aan een muur in de huiskamer en die heb ik met moeite veroverd.
Het punt is alleen dat als iemand vergeet de zonnewering uit te doen \'smorgens dan kan je op de meeste fossielen een eitje bakken.
Ik vraag me af;
Wie van jullie hebben slechte ervaringen met fossielen die teveel \"gezont\" hebben?
Wat voor fossielen zijn dit vooral?
Is er hier ooit onderzoek naar gedaan naar jullie weten? Ik zou graag meer lezen.
Ik ben benieuwd,
met vriendelijke groet,
Mark
Ik vrees alleen iets anders;
mijn fossielenverzameling staat aan een muur in de huiskamer en die heb ik met moeite veroverd.
Het punt is alleen dat als iemand vergeet de zonnewering uit te doen \'smorgens dan kan je op de meeste fossielen een eitje bakken.
Ik vraag me af;
Wie van jullie hebben slechte ervaringen met fossielen die teveel \"gezont\" hebben?
Wat voor fossielen zijn dit vooral?
Is er hier ooit onderzoek naar gedaan naar jullie weten? Ik zou graag meer lezen.
Ik ben benieuwd,
met vriendelijke groet,
Mark
- binbinneke
- Contacteer:
Antw: Zon en Fossielen
Hej Mark,
ik zie dat je in je verzameling veel leistenen platen met o.a. trilo\'s etc. hebt. Ik kom net uit de Ardennen en heb een paar leisteengroeves bezocht en heb opgemerkt dat die stenen snel opwarmen. Misschien daarom?
gr. robin
ik zie dat je in je verzameling veel leistenen platen met o.a. trilo\'s etc. hebt. Ik kom net uit de Ardennen en heb een paar leisteengroeves bezocht en heb opgemerkt dat die stenen snel opwarmen. Misschien daarom?
gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/
- Jan Losser
Antw: Zon en Fossielen
Met pleistocene botten moet je wel oppassen ze kunnen gaan barsten en ook lichter worden
Ze zou aan de zonkant evt folie kunnen plakken als het een van de zijkanten is.
Ze zou aan de zonkant evt folie kunnen plakken als het een van de zijkanten is.
Zonder verleden geen toekomst