Bestolen in de groeve!!

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gesloten
Fossiel hunter sean
Contacteer:
Bestolen in de groeve!!

Bericht door Fossiel hunter sean » 03 jun 2007, 18:05

Afbeelding

Afbeelding

Hallo fossielvrienden!

vandaag gaan zoeken in eben emael, na een paar minuten hebben gezocht zag ik een prachtige tand in de steen zitten, na hem open gebroken te hebben zat er een kaakje aanvast! het was een enchodus kaakje met blinkende grijptand van rond de 3 cm! de dag kon al niet meer stuk dacht ik, de tand was echter wel gebroken(zie foto) maar dat maakte niks uit, alles was aanwezig dus ik kon hem nog mooi plakken, ik legde ze vrolijk in men emmertje en ging weer verder zoeken, toen ik terug kwam na een half uurtje voor een korte pauze, wou ik hem nog eens goed gaan bekijken, maar wat zie ik!? de tand was spoorloos verdwenen, iemand heeft hem gewoon eruit gepakt, ik denk niet dat hij wist dat dat kaakje erbij hoorde.

maarja, laat dit een les zijn! alles wat je vind meteen inpakken en goed opbergen.

een leuke hemipneustes maakte de dag toch nog wel goed;)

gr Sean

[Bewerkt door Fossiel hunter sean op 03-06-2007 om 17:08 NL]

[Bewerkt door Fossiel hunter sean op 03-06-2007 om 17:09 NL]

mike
Antw: Bestolen in de groeve!!

Bericht door mike » 03 jun 2007, 18:50

fossiel hunter sean schreef:
Hallo fossielvrienden!

vandaag gaan zoeken in eben emael, na een paar minuten hebben gezocht zag ik een prachtige tand in de steen zitten, na hem open gebroken te hebben zat er een kaakje aanvast! het was een enchodus kaakje met ...

[Bewerkt door Fossiel hunter sean op 03-06-2007 om 17:08 NL]

[Bewerkt door Fossiel hunter sean op 03-06-2007 om 17:09 NL]
tja Sean, ... laat nooit spullen onbewaakt achter ... en, niet iedereen bezorgt je je spullen terug ... :-)
echter wel triest dat zogenaamde \'collegazoekers\' je vondsten zomaar pikken ....

[Bewerkt door mike op 03-06-2007 om 17:52 NL]

grtn,mike

Gerrit-Jan
Contacteer:

Bericht door Gerrit-Jan » 03 jun 2007, 18:54

Nou, vind het toch wel erg dat men zomaar dingen van een ander meenneemt. Vervelend voor je. Ik laat ook wel eens dingen achter, maar dek het dan wel eens af. Misschien een tip voor de volgende keer!

Groet

[Bewerkt door Gerrit-Jan op 03-06-2007 om 17:55 NL]

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

pearl
Been thanked: 1 time

Bericht door pearl » 03 jun 2007, 19:20

Goh wat lullig voor je!! :(
Bij vriendin van me is een keer tijdens het zoeken (Wallenhorst)de auto opengebroken, jawel 2 damestassen met rijbewijs, paspoort, huisdeursleutel, haar autopapieren etc etc weg!!
We hadden de enige auto zonder alarm dus ruitje ingetikt. De tassen lagen goed ver/be-dekt in de auto(koffie en broodjes tas was ook weg)De politie ter plekke deed ook nog echt zo lullig van 2 domme blonde dames die tas in de auto laten. Maar ja het is altijd al zo\'n gesleep met hamers, beitels, bakjes en fossielen!!
Tegenwoordig sleep ik dus alles mee.. :(
Ik hoop voor je dat het gevonden kaakje alles goed maakt! :)
gr
pearl

Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)

Fossiel hunter sean
Contacteer:
Antw: Antw: Bestolen in de groeve!!

Bericht door Fossiel hunter sean » 03 jun 2007, 19:26

pearl schreef:
Ik hoop voor je dat het gevonden kaakje alles goed maakt! :)
gr
pearl
het is juist de tand die erop zat die gestolen was, omdat hij gebroken was had ik hem ernaast gelegd, de kaak had hij niet gezien of hij was alleen geintreseert in tandkronen, zoals de mensen die een mosakaak vonden en alleen de tanden ervanaf haalden en de kaak lieden liggen.

gr sean

Jim

Bericht door Jim » 03 jun 2007, 21:56

echt rot voor je sean.zag er mooi uit!hopelijk gebeurt dit nooit meer!jim

Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!

Fossiel hunter sean
Contacteer:

Bericht door Fossiel hunter sean » 06 jun 2007, 17:54

Afbeelding

ik had het blokje eens uit elkaar gehaald, en daar heb ik toch een klein maar zeldzaam tandje uitgehaald, een Squatirhina kannensis(female) geluk bij een ongeluk;)

gr sean

Gesloten