dvd\'s

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Caveman
Has thanked: 268 times
Been thanked: 311 times
Contacteer:
dvd\'s

Bericht door Caveman » 13 jun 2007, 17:38

Gezien de grote belangstelling heb ik het dvd topic verwijderd.
Meende uit de vele vragen naar docu\'s begrepen te hebben dat er vraag naar was, blijkt dus niet het geval, jammer dan, maar het scheelt ook n hoop werk en tijd!
105 vieuws zonder 1 reactie, balen voor kv, maar t is niet anders!

[Editted by Caveman on 15-06-2007 at 16:59 GMT +1]

To share or not to share, that's the question!

KarelS
Antw: exit dvd\'s

Bericht door KarelS » 13 jun 2007, 18:38

To have patience or not, that\'s the question

Gerrit-Jan
Contacteer:

Bericht door Gerrit-Jan » 13 jun 2007, 18:53

Je enthousiasme t.a.v. je hobby EN inbreng is bewonderenswaardig (zoals ook je verzameling)! Je geduld laat idd soms te wensen over (maar hoor wie het zegt:D)

Vooral enthousiast blijven en mooie foto\'s blijven sturen. Je inbreng wordt heus wel gewaardeerd. Ook door nieuwkomers, zoals ik!

Groet

[Bewerkt door Gerrit-Jan op 13-06-2007 om 17:56 NL]

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

HaTru

Bericht door HaTru » 13 jun 2007, 19:38

Caveman,

Jammer, dat je het dvd topic hebt verwijderd. Wilde even rustig met Bram overleggen welke we zouden bestellen, maar hadden daar samen nog niet de tijd voor gehad.

Groeten van Trudy.

Geniet van het leven.

Caveman
Contacteer:

Bericht door Caveman » 13 jun 2007, 20:06

Als er nou van de honderdendrie kijkers iemand de moeite had genomen om enkel een simpel antwoord te geven had ik dat leuk gevonden!
Ik heb er veel werk in gestoken en had gewoon iets positiefs verwacht, je kan het op geduld gooien, echter hoe groot is de moeite om even te zeggen: leuk gedaan, je hoort nog van me, kost geen 10 seconden (over geduld gesproken!

Ik haal voor een paar cent (winst?) enveloppen, dvds steek er het werk en tijd in, en loop ermee naar de post!
Er werd hier naar enkele van deze docu\'s gevraagd, hier heb ik op gereageerd, mag je dan van een community enig respons erwachten?

Ik heb nu binnen enkele uurtjes al meer reacties als op m\'n thread in drie dagen.

Diegenen die nog interesse hebben mailen me maar, dan stuur ik de lijst op!

En mocht ik in eerste instantie wat rot overkomen, dan vat het maar niet persoonlijk op, ben alleen wat teleurgesteld, had er wat meer van verwacht!

[Editted by Caveman on 13-06-2007 at 19:09 GMT +1]

Marjolein

Bericht door Marjolein » 13 jun 2007, 20:48

Caveman,

Ik snap je frustratie best, maar ik denk dat je het een beetje te hoog opneemt.
Ik vind het bewonderenswaardig wat je hebt gedaan en wil graag een aantal van de DVD\'s van je kopen. Maar ik wilde ook eerst rustig kijken welke.
Er is in het verleden ook regelmatig iets gezegd over onnodige berichtjes waar alleen maar \"leuk\" en \"gaaf\" in staat. En zo lang stond de lijst met DVD\'s er toch nog niet op (althans de nieuwe).

Wil je me via de mail de lijst van DVD\'s opsturen?

Marjolein

Gerrit-Jan
Contacteer:
Antw: Antw: exit dvd\'s

Bericht door Gerrit-Jan » 13 jun 2007, 20:57

Caveman schreef:
Als er nou van de honderdendrie kijkers iemand de moeite had genomen om enkel een simpel antwoord te geven had ik dat leuk gevonden!
Ik heb er veel werk in gestoken en had gewoon iets positiefs verwacht, je kan het op geduld gooien, echter hoe groot is de moeite om even te zeggen: leuk gedaan, je hoort nog van me, kost geen 10 seconden (over geduld gesproken!

Ik haal voor een paar cent (winst?) enveloppen, dvds steek er het werk en tijd in, en loop ermee naar de post!
Er werd hier naar enkele van deze docu\'s gevraagd, hier heb ik op gereageerd, mag je dan van een community enig respons verwachten?

Ik heb nu binnen enkele uurtjes al meer reacties als op m\'n thread in drie dagen.

Diegenen die nog interesse hebben mailen me maar, dan stuur ik de lijst op!

En mocht ik in eerste instantie wat rot overkomen, dan vat het maar niet persoonlijk op, ben alleen wat teleurgesteld, had er wat meer van verwacht!

Caveman. Het enige wat ik zag op het Forum waren 10 berichtjes van jou met enkel de plaatjes van de voorkant van de CD\'s. De inhoud is me dus niet bekend, enkel van wat je ervan aangeeft, soms in het duits, soms in het engels. Afgaande op de plaatjes kan m.i. iemand niet beoordelen hoe spectaculair de inhoud is en/of ervan aflezen hoeveel werk je erin gestoken hebt.

Ik had je daarnaast best willen ontmoeten in Uden, maar je had het kennelijk te druk. Jammer

Groet

[Bewerkt door Gerrit-Jan op 15-06-2007 om 13:34 NL]

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

Pachydiscus
Been thanked: 11 times

Bericht door Pachydiscus » 13 jun 2007, 20:59

Geduld is een goede zaak.

Digger

DNAtim
Contacteer:

Bericht door DNAtim » 13 jun 2007, 21:12

Ik had ook even een kijkje genomen. Reageren heb ik achterde hand gelaten omdat dat ik het irrelevant vondt. Ik ben namelijk meer geïnteresseerd in Pleistoceen video materiaal, als je daar een keer een cd\'tje van maakt ben ik van de partij ;).
Je doet er prima werk aan om dat hier op het forum te zetten! Afgelopen keer dat je dit deed had je volgens mij ook genoeg geïnteresseerden. Niet druk om maken als je even geen respons krijgt, hoort bij een forum.

Groeten.

[Bewerkt door DNAtim op 13-06-2007 om 20:14 NL]

Tim

Caveman
Contacteer:

Bericht door Caveman » 14 jun 2007, 00:27

Helaas moest ik werken tijdens de open dag in Uden!
Misschien inderdaad wat te enthousiast, maar dat heb ik nog nooit als verkeerd ervaren. Verder wil ik ook niet meer discussieren want daar is dit de plek niet voor, degenen die interesse hebben melden zich maar, de kwaliteit is goed en de lijst op aanvraag beschikbaar!

case closed!

[Editted by Caveman on 13-06-2007 at 23:28 GMT +1]

Gesloten