Heeft Gerrit-Jan aandelen bij fossiel.net ? :-)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Heeft Gerrit-Jan aandelen bij fossiel.net ? :-)
Nog niet, maar het is wel de manier om de slapende kijkers wakker te krijgen!
Om een concreet antwoord te geven: ik heb vakantie en dit is nu eenmaal een leuke site. Toch!
Groet
Om een concreet antwoord te geven: ik heb vakantie en dit is nu eenmaal een leuke site. Toch!
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
LOL 
Ik heb nu ook vakantie, hiep hoi 8)
gr
pearl

Ik heb nu ook vakantie, hiep hoi 8)
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Aandelen,seffens neemt hij het boeltje gewoon over.
Neen, t\'is alleen een alerte jongen,reageert als een tennisser met \"Grinta\",kon je van\"onze Hennin\"daarnet ni zeggen,zo\'n dutske.
Theo
Waarde Dikke Vriend Theo,
Kijk goed wat je zegt over de nummer één van de wereld, Justine Henin.
Ik heb hier nog veel fossielen van je in huis, \'t zou wel eens kunnen dat je die nooit terugziet.
Alez !
j.
Kijk goed wat je zegt over de nummer één van de wereld, Justine Henin.
Ik heb hier nog veel fossielen van je in huis, \'t zou wel eens kunnen dat je die nooit terugziet.
Alez !
j.
(nog) Geen fossielen: recente schelpen van de Europese Atlantische kusten: http://www.nystmania.org/re_cent/re_cent.htm
Niks dan goed voor één van onze nationale trotsen,maar k\'vond dat onze leeuwin speelde als een cocker(spaniel) met reumatisch,ze kreeg ternauwernood t\'balleke over\'t net.
Ze moest al eens een leske nemen aan een paar fossielezoekers,een dagske Mill zou haar deugd doen,k\'Heb in Wimbeldon nog geen steen uit de lucht zien vallen,Maar ze zijn bij minste drupke wel weg.
Zie maar naar de echte mannen in Mill,die hebben tenminste\"Grinta\".
Ze moest al eens een leske nemen aan een paar fossielezoekers,een dagske Mill zou haar deugd doen,k\'Heb in Wimbeldon nog geen steen uit de lucht zien vallen,Maar ze zijn bij minste drupke wel weg.
Zie maar naar de echte mannen in Mill,die hebben tenminste\"Grinta\".
Theo
- Frisian-old-age
Tja, de sport of beter gezegd het ganse leven kent nu éénmaal winnaars en verliezers.
Daarnaast Hennin is betrekkelijk eenvoudig naar de halve finale gerold. Bartoli had het ietwat moeilijker, daardoor behoorlijk gegroeid met als resultaat: ze heeft de \"drive \" ofwel \" the winning mode \".
In de context van Mill: soms vindt je een Meg na jarenlang hard werken en anderen komen daar een keertje op bezoek en vinden na een kwartiertje zo\'n ding.
Daarnaast Hennin is betrekkelijk eenvoudig naar de halve finale gerold. Bartoli had het ietwat moeilijker, daardoor behoorlijk gegroeid met als resultaat: ze heeft de \"drive \" ofwel \" the winning mode \".
In de context van Mill: soms vindt je een Meg na jarenlang hard werken en anderen komen daar een keertje op bezoek en vinden na een kwartiertje zo\'n ding.
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
Antw: Heeft Gerrit-Jan aandelen bij fossiel.net ? :-) of topic
Maar dan toch, ik heb groot respect voor Henin, maar verliezen van (ik weet dat \"onze\" Krajicek dat ook heeft gedaan) de dwerg Bartoli die echt een aantal kilootjes te veel heeft. Ik weet het niet hoor. Ik ben een echte tennisfan, maar waar gaat dat vrouwentennis naar toe. De top moet afgetraind zijn en fit en de wil hebben om te trainen. Luister maar eens naar de zusters Williams die aan trainen een broertje dood hebben. Sorry effe mijn frustratie wegschrijven over het vrouwentennis.
Geef mij maar de heren. (kom op met die reakties dames)
Geef mij maar de heren. (kom op met die reakties dames)
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
- Frisian-old-age
Goh, over vooroordelen gesproken.
Dus iemand die er fit en afgetraind eruit ziet heeft dus meer recht op een overwinning dan iemand die ff een tikkeltje zwaarder oogt.
Doet me aan talloze andere discussies denken inzake proffesionelen versus amateurs hier op het forum.
Buitenomdat is het mannentennis ook niet meer wat het geweest is.Vaak een loeiharde service en weinig ralley\'s. Wanneer er in een set meer ralley\'s zijn betekend dat men vaker tegen elkaar gestaan heeft.Men kent elkaar en moet het dan meer hebben van de vorm van de dag en techniek.
Trouwens verliezen tegen een lager geklasseerd speler\\speelster brengt de altijd vaak winnende weer met beide benen op de grond.
P.s Qua lengte zijn Henin en Bartoli even groot.
[Bewerkt door Frisian-old-age op 07-07-2007 om 11:20 NL]
Dus iemand die er fit en afgetraind eruit ziet heeft dus meer recht op een overwinning dan iemand die ff een tikkeltje zwaarder oogt.
Doet me aan talloze andere discussies denken inzake proffesionelen versus amateurs hier op het forum.
Buitenomdat is het mannentennis ook niet meer wat het geweest is.Vaak een loeiharde service en weinig ralley\'s. Wanneer er in een set meer ralley\'s zijn betekend dat men vaker tegen elkaar gestaan heeft.Men kent elkaar en moet het dan meer hebben van de vorm van de dag en techniek.
Trouwens verliezen tegen een lager geklasseerd speler\\speelster brengt de altijd vaak winnende weer met beide benen op de grond.
P.s Qua lengte zijn Henin en Bartoli even groot.
[Bewerkt door Frisian-old-age op 07-07-2007 om 11:20 NL]
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )