botten scheveningen 2
botten scheveningen 2
er zijn de laatste tijd weer heel wat botten aangespoeld op scheveningen en ik zou graag te weten komen wat het zijn
Antw: botten scheveningen 2
Hallo Robin,
De 2e foto is een stuk onderkaak van waarschijnlijk paard. Dit is de schanier waarmee de hele onderkaakhelft aan de schedel vast zit en/of schaniert.
Ik zie ook een voetwortel gewricht 1e foto rechtsonder, diersoort kan van alles zijn.
Buikwervel 1e foto midden onder, kan ook vanalles zijn.
Verder 3 vissewervels 3e foto van midden naar rechts onder.
Laatste foto lijkt op een wervel maar heeft een wat vreemde vorm. Kan ook nog een of ander schedel fragment zijn.
Overige dingen kan ik vanaf de foto\'s niet veel van maken.
Groeten.....
De 2e foto is een stuk onderkaak van waarschijnlijk paard. Dit is de schanier waarmee de hele onderkaakhelft aan de schedel vast zit en/of schaniert.
Ik zie ook een voetwortel gewricht 1e foto rechtsonder, diersoort kan van alles zijn.
Buikwervel 1e foto midden onder, kan ook vanalles zijn.
Verder 3 vissewervels 3e foto van midden naar rechts onder.
Laatste foto lijkt op een wervel maar heeft een wat vreemde vorm. Kan ook nog een of ander schedel fragment zijn.
Overige dingen kan ik vanaf de foto\'s niet veel van maken.
Groeten.....
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Once you've got heat, you can do everything!
Veel wervels. Op de 1e foto rechts onderaan is inderdaad een voetwortel ofwel astragalus. In ieder geval van een evenhoevig dier. En zeker geen varken, hoogstwaarschijnlijk een hert.
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
Ze zijn niet versteend. Dat wil nog niet zeggen dat ze niet oud zijn.
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
Antw: Antw: botten scheveningen 2
Dat kun je zo niet zeggen: ik heb een niet versteende kies van een wolharige neushoorn, deze is echt niet recent hoor!!#84_nl schreef:
Minimaal 50.000 jaar oud.
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Antw: Antw: Antw: botten scheveningen 2
Volgens mij zeg ik precies het zelfde!Maarten schreef:Dat kun je zo niet zeggen: ik heb een niet versteende kies van een wolharige neushoorn, deze is echt niet recent hoor!!#84_nl schreef:
Minimaal 50.000 jaar oud.
Goethe
Goethe