Belgisch devoon
- Betelgeuze
Belgisch devoon
Dinsdag keerde ik samen met Maurice 400 miljoen jaar terug in de tijd om de koraal riffen van Belgisch devoon te verkennen. Op onze knieen kropen we rond tussen het koraal opzoek naar trilobieten die zich verscholen hadden tussen het gesteente. Hoewel ze echt hun best deden zich niet te laten zien, en we ons vaak tevreden moesten stellen met brachiopoden koraal en zeelelies(zeker ook de moeite) hadden we toch een paar keer prijs 
Enkele vondsten:
http://xs219.xs.to/xs219/07364/belgiandevoon.jpg

Enkele vondsten:
http://xs219.xs.to/xs219/07364/belgiandevoon.jpg
Alpha Orionis
- tandenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Antw: Belgisch devoon
Hey, mooie vondsten...
"Wijze mensen praten omdat ze iets te zeggen hebben; dwazen, omdat ze iets willen zeggen." - Plato.
Leuk materiaal Kevin. Zo zie je maar weer dat als je doorzoekt er wel iets voor je opduikt.
<:{{{{{>
Trilobiti Ceská Republika
- Maurice
- Senior Lid
- Been thanked: 2 times
- Contacteer:

Hier is mijn deel van de fossielen die ik die dag samen met Betelgeuze gevonden heb.
Kan iemand mij bevestigen dat het trilobietenhoofdje een geesops is?
growing old is mandatory, but growing up is
optional.
optional.
He Belgische grafrovers 8)
Leuk materiaal, Geesops durf ik niet te bevestigen, daarvoor moeten we eerst weten waar precies het vandaan komt en de lenzen(aantallen) in ogen zien.
Ik durf wel met enige zekerheid te stellen dat de scutellide staarten Calycoscutellum sp. betreffen.
Resteigne?
Leuk materiaal, Geesops durf ik niet te bevestigen, daarvoor moeten we eerst weten waar precies het vandaan komt en de lenzen(aantallen) in ogen zien.
Ik durf wel met enige zekerheid te stellen dat de scutellide staarten Calycoscutellum sp. betreffen.
Resteigne?
Trilobiti Ceská Republika
- Betelgeuze