Ondefini
- Betelgeuze
Antw: Ondefiniëerbaar gesteente
In vuursteen komen vaak fossielen voor maar in dit geval is dat zeer moeilijk te zeggen. Als het een fossiel is dan is de kans klein dat iemand het zal kunnen identificeren.
Alpha Orionis
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Nee, niet echt zeldzaam. Toch goed dat je zo\'n dingen opraapt en bekijkt, soms zitten er echt wel fossielen in zo\'n vuursteen!
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Beste Carlo
Naar mijn idee is het steentje vuursteen. Op zich is dat niet bijzonder. In jou steentje lijkt een deel geband te ziijn hetgeen je niet zovaak tegenkomt.
De rare vorm in/aan de steen is door ons niet te determineren. Vandaar dat je weinig reacties krijgt. Mocht het al een organische oorsprong hebben dan is daar totaal niks meer van terug te vinden. Ik ben het met je eens dat het een vreemde vorm is en daarom zou ik hem ook niet één twee, drie wegdoen.
Sla je steen op in de D-base als problematica en neem hem een keer mee naar een beurs of zo. Een steen vasthouden en voelen is 100% anders dan hem bekijken van een foto.
Ps. Waar is het gevonden?
[Bewerkt door Fossielenzoeker op 13-09-2007 om 21:14 NL]
Naar mijn idee is het steentje vuursteen. Op zich is dat niet bijzonder. In jou steentje lijkt een deel geband te ziijn hetgeen je niet zovaak tegenkomt.
De rare vorm in/aan de steen is door ons niet te determineren. Vandaar dat je weinig reacties krijgt. Mocht het al een organische oorsprong hebben dan is daar totaal niks meer van terug te vinden. Ik ben het met je eens dat het een vreemde vorm is en daarom zou ik hem ook niet één twee, drie wegdoen.
Sla je steen op in de D-base als problematica en neem hem een keer mee naar een beurs of zo. Een steen vasthouden en voelen is 100% anders dan hem bekijken van een foto.
Ps. Waar is het gevonden?
[Bewerkt door Fossielenzoeker op 13-09-2007 om 21:14 NL]
Robert Mensink