Fossielen

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Gesloten
Bobble
Fossielen

Bericht door Bobble » 31 okt 2007, 14:46

Hallo Allemaal,

Ik heb onlangs een huis gekocht met een tuin en na wat werkzaanheden in de tuin, kwam ik erachter dat er nogal wat fossielen lagen. Ik heb ze leuk laten liggen en doe er eigenlijk niets mee. Nu werd mij door een goede vriendin verteld dat je die ook kan verkopen, maar ik weet niet wie ik daarvoor moet bellen of dat er uberhaupt mensen zijn die die fossielen willen kopen. Kan iemand mij daaraan helpen aan een telefoon nummer of een adres. Zelf mag je natuurlijk ook komen kijken, maar dan moet je me even mailen. Ik hoop dat iemand van jullie iets weet en wie ik ervoor kan bereiken.

M.v.g. Bob

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: Fossielen

Bericht door Frederik » 31 okt 2007, 15:46

Dag Bob,

Als je wat goede foto\'s van enkele stukken plaatst (of doormailt) kan je hier zeker wat advies krijgen over de aard en eventuele mogelijkheden tot verkoop van deze stukken. Zonder zal je weinig reactie losweken vrees ik. Wat dat laatste betreft, verwacht er zeker niet teveel van. ;)

De meeste fossielen hebben vooral een emotionele waarde, soms een wetenschappelijke waarde, zeer zelden eens een esthetische of aanzienlijke commerciële waarde.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

arendsoog
Antw: Antw: Fossielen

Bericht door arendsoog » 09 feb 2008, 11:40

hey als je een paar fotos zou sturen naar de web master kan hij ze er mischien opzetten
mischien kom ik wel even kijken

wie zoekt zal vinden

Gesloten