Gezocht: Eutrephoceras depressus (Ned/Bel)
- Supergraver
Gezocht: Eutrephoceras depressus (Ned/Bel)
Ik ben op zoek naar deze Nautilus uit het Ned en/of Bel Krijt ter vergelijking met Eutrephocerassen uit de VS.
Gr
Martijn
Gr
Martijn
- Supergraver
Antw: Gezocht: Eutrephoceras depressus (Ned/Bel)
Hahaha, ik had al een vermoeden dat er geen breed aanbod van was 
Paul, ik denk dat je me volgend jaar maar eens dat plekje moet laten zien waar die van jouw vandaan komt. Ik ken nog wel een groepje franstalige Belgen met een dynamiet overschot

Voor de jeugdigen en hele serieuze mensen was die laaste opmerking dus een geintje
Gr
Martijn

Paul, ik denk dat je me volgend jaar maar eens dat plekje moet laten zien waar die van jouw vandaan komt. Ik ken nog wel een groepje franstalige Belgen met een dynamiet overschot

Voor de jeugdigen en hele serieuze mensen was die laaste opmerking dus een geintje

Gr
Martijn
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
heej martijn
ik heb tot nu toe ook nog maar één stuk nautilus:D heb er wel een paar mooie zien vinden, de joekel van arno is een van de mooiste,
[Bewerkt door Fossiel hunter sean op 10-11-2007 om 20:08 NL]
ik heb tot nu toe ook nog maar één stuk nautilus:D heb er wel een paar mooie zien vinden, de joekel van arno is een van de mooiste,
[Bewerkt door Fossiel hunter sean op 10-11-2007 om 20:08 NL]
- Supergraver
hee Sean,
Ja ik had idd al vernomen dat ze aardig aan de schaarse kant zijn
Ook de exemplaren uit NC schijnen zich nogal moeilijk te laten vinden. Volgend jaar maar eens aan beide kanten van de oceaan m\'n geluk beproeven.
Heeft Arno er al ergens een foto van staan?
Gr
Martijn
Ja ik had idd al vernomen dat ze aardig aan de schaarse kant zijn

Heeft Arno er al ergens een foto van staan?
Gr
Martijn

Zeldzaam?
Je krijgt er één van mij maar niet deze: volledig in vuursteen en mooi bewaarde kamers.
[Bewerkt door Plikona op 10-11-2007 om 21:16 NL]
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Da\'s smullen.
@ Martijn: anytime
Cheers,
Paul
@ Martijn: anytime
Cheers,
Paul
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
- Supergraver
Prachtig exemplaar Louis! En alvast harstikke bedankt voor het aanbod. Ik laat je wel weer weten wanneer ik in de buurt ben
En van mijn kant neem ik natuurlijk die (NC) Mosa tand mee.
Paul ik neem de volgende keer een grote moker mee. Ik heb de laatste keer Dominic bezig gezien en dat leek me dus wel wat.
En voor Mill heb ik nu ook wat leuks. Ze hebben een zandblaas instalatie neergehaald bij ons op het werk en ik heb m\'n chef gevraagd of ik de zeefbakken daarvan mocht hebben. Een beetje verder bewerken, twee wielen erop, een haaientandenmagneet erin
en gaan met die banaan!
Ik heb alweer te lang niet meer gezocht
Gr
Martijn

Paul ik neem de volgende keer een grote moker mee. Ik heb de laatste keer Dominic bezig gezien en dat leek me dus wel wat.
En voor Mill heb ik nu ook wat leuks. Ze hebben een zandblaas instalatie neergehaald bij ons op het werk en ik heb m\'n chef gevraagd of ik de zeefbakken daarvan mocht hebben. Een beetje verder bewerken, twee wielen erop, een haaientandenmagneet erin

Ik heb alweer te lang niet meer gezocht

Gr
Martijn
hoi Martijn,
wat een vooruitzicht zo\'n nautilus!
en dan je vingers jeuken om te gaan zoeken kan ik me goed voorstellen (sorry
, die zoektochten van ons zijn minder lang geleden dan de jouwe)
hartelijke groeten,
Marietta
wat een vooruitzicht zo\'n nautilus!
en dan je vingers jeuken om te gaan zoeken kan ik me goed voorstellen (sorry

hartelijke groeten,
Marietta
- Supergraver
Hee Marietta,
Volgend jaar staat weer eens helemaal in het teken van fossielen excursies.
Helaas gaan we weer terug naar een 3-shift ordening op het werk, wat eigenlijk inhoud dat de vrije week die ik voorheen elke 5e week had weer verdwijnt. Daarintegen zijn alle weekenden weer vrij of open voor overwerk om weer vrije fossielenweken op te nemen, hahahaha.
Gr
Martijn
Volgend jaar staat weer eens helemaal in het teken van fossielen excursies.
Helaas gaan we weer terug naar een 3-shift ordening op het werk, wat eigenlijk inhoud dat de vrije week die ik voorheen elke 5e week had weer verdwijnt. Daarintegen zijn alle weekenden weer vrij of open voor overwerk om weer vrije fossielenweken op te nemen, hahahaha.
Gr
Martijn
ha Martijn,
dat wordt dus lekker(?) veel overwerken, maar kun je dan makkelijk vrij krijgen?
Groeten uit nederland,
Marietta
dat wordt dus lekker(?) veel overwerken, maar kun je dan makkelijk vrij krijgen?
Groeten uit nederland,
Marietta