Ik heb de afgelopen week mijn avatar getracht te wijzigen.
Hier thuis blijft ondanks de mededeling dat mij nieuwe avatar succesvol is overgeschreven mijn oude avatar verschijnen.
Vanmiddag op het werk even afdwalend naar het fossielnet was de nieuwe avatar geintroduceerd.
Nu weer thuis blijkt mijn oude avatar er weer te staan.
Heeft iemand een verklaring of oplossing?
gr Hogst
Hier thuis blijft ondanks de mededeling dat mij nieuwe avatar succesvol is overgeschreven mijn oude avatar verschijnen.
Vanmiddag op het werk even afdwalend naar het fossielnet was de nieuwe avatar geintroduceerd.
Nu weer thuis blijkt mijn oude avatar er weer te staan.
Heeft iemand een verklaring of oplossing?
gr Hogst
- zoekozoeko
- Contacteer:
Antw: avatar
Hier is volgens mij al eens eerder een topic over geschreven. Het was iets met cookies.
Probeer eens de knop \'vernieuwen\' of F5, als u IE 7 heeft. Voor andere browsers weet ik het niet.
[Bewerkt door zoekozoeko op 26-11-2007 om 21:25 NL]
Probeer eens de knop \'vernieuwen\' of F5, als u IE 7 heeft. Voor andere browsers weet ik het niet.
[Bewerkt door zoekozoeko op 26-11-2007 om 21:25 NL]
\"Als je vindt dat dijken duur zijn, probeer dan eens een overstroming.\"
Evert Wesker
Evert Wesker
Verdraaid ik druk op F5 en gelijk komen de jongens van de Chemin des Dames in beeld.
Bedankt voor de suggestie.
gr Hogst.
Bedankt voor de suggestie.
gr Hogst.
Dit soort problemen komt omdat het internet programma vaak lokaal een kopie opslaat van afbeeldingen en websites. F5 drukken is een eenmalige oplossing.
Een iets betere oplossing is om in Internet Explorer de volgende instelling te wijzigen: Extra -->Internet Opties--> Instellingen van Browsgeschiedenis-->Bij elk bezoek aan pagina.
Een iets betere oplossing is om in Internet Explorer de volgende instelling te wijzigen: Extra -->Internet Opties--> Instellingen van Browsgeschiedenis-->Bij elk bezoek aan pagina.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net