Ongeluk met dodelijke afloop
- Supergraver
Ongeluk met dodelijke afloop
Afgelopen vrijdag is in N. Carolina (Elizabethtown) Bob Henderson overleden. Hij was aan het graven aan de voet van een heuvel/cliff toen boven hem de boel los kwam en hij bedolven werd onder gruis en klei. Ik ken deze verzamelaar niet persoonlijk, maar ik vernam dit via een maatje van hem.
Nogmaals een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Hoe spijtig dit ook is voor zijn familie en vrienden, zal deze groeve (en wellicht meerdere in deze omgeving) door zijn schuld in de toekomst niet meer toegankelijk zijn voor verzamelaars.
Gr
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 05-12-2007 om 10:56 NL]
Nogmaals een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Hoe spijtig dit ook is voor zijn familie en vrienden, zal deze groeve (en wellicht meerdere in deze omgeving) door zijn schuld in de toekomst niet meer toegankelijk zijn voor verzamelaars.
Gr
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 05-12-2007 om 10:56 NL]
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Antw: Ongeluk met dodelijke afloop
Tja, toen ik het mailtje uit NC vanmorgenvroeg las, moest ik meteen denken aan mijn eigen gretigheid af en toe. Het is iets waar we bij tijd en wijle allemaal wel eens in meer of mindere mate last van hebben, denk ik zo.
Een dergelijke gebeurtenis drukt je weer eens te meer met de neus op de feiten, nl. dat dat ene schepje extra wel eens je laatste zou kunnen zijn of dat je net iets te dicht bij je rand stond .............
Een dergelijke gebeurtenis drukt je weer eens te meer met de neus op de feiten, nl. dat dat ene schepje extra wel eens je laatste zou kunnen zijn of dat je net iets te dicht bij je rand stond .............
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
- Caveman
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 308 times
- Contacteer:
Vroeger werd er in Ossterzeele - Balegem al onder zansteenplaten gegraven om de haaietanden te verzamelen. Soms kropen mensen een meter onder zo\'n tonnen-zware plaat.
Ook hier is toendertijd een ongeluk gebeurd met als gevolg, dat er niet meer verzameld mocht worden!
Ook in de eigen regio, lees Enci, worden de regels met betrekking tot verzamelen in / aan de wand het komend jaar weer aangescherpt.
Laten we een voorbeeld zijn voor anderen en ons gewoon aan de voorschriften houden (soms heel moeilijk), zodat we in de toekomst onze prachthobby kunnen blijven beoefenen!
Ook hier is toendertijd een ongeluk gebeurd met als gevolg, dat er niet meer verzameld mocht worden!
Ook in de eigen regio, lees Enci, worden de regels met betrekking tot verzamelen in / aan de wand het komend jaar weer aangescherpt.
Laten we een voorbeeld zijn voor anderen en ons gewoon aan de voorschriften houden (soms heel moeilijk), zodat we in de toekomst onze prachthobby kunnen blijven beoefenen!
To share or not to share, that's the question!
- Carcharias
- Contacteer:
Hoi allemaal,
Ik hoorde het droevige nieuws, echt heel spijtig van die man. En ik hoop dat ze de groeves in de buurt van Caroline niet sluiten. Dat zou zonde zijn. En ik ben het met Caveman eens. We moeten oppassen vooral voor onszelf, maar ook moeten we ervoor zorgen dat wij en andere mensen later nog van onze prachthobby kunnen genieten en niet dat alles gesloten wordt door ongelukken die er gebeuren. Dat zou helemaal spijtig zijn.
Ik hoorde het droevige nieuws, echt heel spijtig van die man. En ik hoop dat ze de groeves in de buurt van Caroline niet sluiten. Dat zou zonde zijn. En ik ben het met Caveman eens. We moeten oppassen vooral voor onszelf, maar ook moeten we ervoor zorgen dat wij en andere mensen later nog van onze prachthobby kunnen genieten en niet dat alles gesloten wordt door ongelukken die er gebeuren. Dat zou helemaal spijtig zijn.
Luctor et Emergo