Beste wensen!
- Supergraver
Beste wensen!
Beste forummedeleden,
Ben even op vakantie geweest, maar nu weer terug. Heel stom was ik mijn adressenboek vergeten. Dus helaas voor een aantal mensen geen kerstkaartjes uit Curacao
Dus dan maar even simpel:
GELUKKIG NIEUWJAAR!
Gr
Martijn
Ben even op vakantie geweest, maar nu weer terug. Heel stom was ik mijn adressenboek vergeten. Dus helaas voor een aantal mensen geen kerstkaartjes uit Curacao

Dus dan maar even simpel:
GELUKKIG NIEUWJAAR!
Gr
Martijn
Antw: Beste wensen!
Voor jullie ook een gelukkig nieuw jaar, met goede gezondheid en fijne fossielen!
Marietta
Marietta
Hallo
Van mij ook iedereen een gelukkig,gezond en fossielrijk 2008 toegewenst!
Cor (sharky)
Van mij ook iedereen een gelukkig,gezond en fossielrijk 2008 toegewenst!
Cor (sharky)
Van mij ook voor iedereen een zeer gelukkig nieuwjaar,met een goede gezondheid en veel vondsten!
jim
jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
- Henk Jan
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Hoewel ik me niet al te fit voel door omstandigheden (misschien een griepje of een koude gevat gisterennacht op straat in die mist en slechts moeizaam optrekkende zwaveldampen, je weet maar nooit, en dat fijn stof in de atmosfeer weegt ook behoorlijk zwaar, dat begin ik langzamerhand wel te merken op mijn leeftijd) en ik daardoor wel een beetje opzie tegen de gigantische inspanning, althans op dit moment, van al die honderden en honderden mensen op dit Forum een Gelukkig Nieuwjaar te wensen, toch:
dat iedereen het allerbeste moge medemaken en de mooiste vondsten moge doen het aanstaande jaar!
dat iedereen het allerbeste moge medemaken en de mooiste vondsten moge doen het aanstaande jaar!
HJ
- Galeocerdo
- Hammerhead
@alle forumleden:
uit Emmeloord alle beste wensen voor 2008 en dat we allemaal dit jaar heel mooie vondsten mogen doen!
Jan
uit Emmeloord alle beste wensen voor 2008 en dat we allemaal dit jaar heel mooie vondsten mogen doen!
Jan
de Brabantse bende afdeling Flevoland
Aan alle forumleden van John en mijzelf, een gezond, gelukkig en fossielrijk 2008.