duitsland

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gesloten
oliver
duitsland

Bericht door oliver » 23 mar 2005, 13:37

een nieuwe toppic voor een excursie dus als je geïntresseerd bent kom dan kijken ik
stel voor naar wilsum want daar ga ik toch zoiezo dus wilsum datum in july
er is lekker veel te vinden maar ben ook geen tegenstander van de rheine als je ook ideen hebt ze et is

ik kna 300 woodren pre mniuut tpyen

trilobietje
Antw: duitsland

Bericht door trilobietje » 28 mar 2005, 21:58

Hoi Oliver,
ben je zelf al eens in Wilsum geweest of ken je mensen die er al waren ? Ik plan ook om in juli een WE wat verder fossielen te gaan zoeken dus kan het zijn dat we wel eens naar Wilsum gaan. Mijn voorkeur gaat er uit naar de trilobieten en plantenfossielen. Zijn er mensen die er al geweest zijn ? laat maar weten wat jullie bevindingen zijn.
groetjes
Marleen

wie niet zoekt, niet vindt

Casper
Contacteer:
Antw: duitsland

Bericht door Casper » 29 mar 2005, 15:39

ik was er gisteren nog, maar we reden toevallig langs. tenzij je er vlak naast woont wil ik iedereen afraden er te gaan zoeken, al helemaal als je helemaal uit belgië moet komen. dan zijn er best veel betere vindplaatsen en veel dichterbij. als je erg veel van fossiele sponzen houdt is er misschien nog wel iets te beleven omdat misschien bepaalde soorten er ietsje meer voorkomen, dat weet ik niet maar het zou kunnen.

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

Gesloten