Pleistoceen zoogdier
Antw: Pleistoceen zoogdier
Lijkt op een metacarpus. Kan van de foto niet zeggen welk dier. Hert? Rund?
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
Ik heb nog weinig ervaring in het determineren van botten Wil het wel proberen.
Kan je foto\'s maken van de onder en boven kant? Hiermee kan ik bepalen of het link of rechts is. De foto\'s die er nu staan kunnen die wat scherper?
Zeg niet dat het me gaat lukken maaar ga mijn best doen.
Kan je foto\'s maken van de onder en boven kant? Hiermee kan ik bepalen of het link of rechts is. De foto\'s die er nu staan kunnen die wat scherper?
Zeg niet dat het me gaat lukken maaar ga mijn best doen.
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
vaag, ik meende altijd dat botten oplosten in een moeras, kijk maar naar die veenlijken, alle botten zijn opgelost. en dan is deze in een nog wel erg goede staat voor pleistoceen materiaal, volgens mij is deze veel jonger.DNAtim schreef:
Wat is dit?
In een moeras in twente gevonden, waarschijnlijk pleistoceen.
Groeten, Casper
P.S.: Welk moeras?
[Bewerkt door Casper op 06-04-2005 om 20:34 NL]
Post mortem we sort 'em!
Middenvoets been jong rund. (Bos taurus)
Waarschijnlijk NIET Pleistoceen!
Van de andere botfragmenten (Pleistoceen 2) kan ik niets van maken.
groeten..........
Waarschijnlijk NIET Pleistoceen!
Van de andere botfragmenten (Pleistoceen 2) kan ik niets van maken.
groeten..........
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Once you've got heat, you can do everything!
Hmmm... de enige reden waarom ik aannam dat het wel eens pleistoceen kon zijn was omdat er in die buurt al eens een mammoet bot was gevonden. Maar jammer dan. En casper: het is niet echt een moeras maar een doodlopende sloot, waardoor daar omheen erg drassig land is. In Ootmarsum.
Tim
Antw: Antw: Pleistoceen zoogdier
ahja. ik heb vroeger in haaksbergen gewoond dus ik ken daar wel enkele moerasgebiedjes, daarom leek het mij leuk om te wetenDNAtim schreef:
Hmmm... de enige reden waarom ik aannam dat het wel eens pleistoceen kon zijn was omdat er in die buurt al eens een mammoet bot was gevonden. Maar jammer dan. En casper: het is niet echt een moeras maar een doodlopende sloot, waardoor daar omheen erg drassig land is. In Ootmarsum.

Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!