Is dit het waard?
- pleistoceenlover
Is dit het waard?
Ik ben de laatste tijd weer erg bezig met fossielen zoals jullie misschien aan m\'n geplaatste berichten van de afgelopen dagen kunnen zien. Ik was voor megs aan het kijken en toen stuite ik op deze 2. Nu vraag ik me af: zijn ze het waard? Het is niet zo heel duur maar ze zijn wel een beetje klein en kapot.
http://cgi.ebay.nl/2x-C-MEGALODON-HAAIE ... dZViewItem
http://cgi.ebay.nl/2x-C-MEGALODON-HAAIE ... dZViewItem
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.
- pleistoceenlover
Antw: Is dit het waard?
Kom op, ik sta op het punt m\'n eerste meg (eigenlijk 2) te kopen. Kan niemand eventjes zeggen of ik hier goed aan doe?:P
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
- Supergraver
Helemaal met Sean eens!
De verkoper is trouwens ook een frequente bezoeker van deze site
Gr
Martijn
De verkoper is trouwens ook een frequente bezoeker van deze site

Gr
Martijn
Dag Pleisteenlover,
Je mag mensen ook de tijd geven om te reageren...
Ik heb je gisteren direct een mailtje gestuurd en daar heb je ook nog niet op gereageerd. Wie de schoen past ....
Arjen
Ik heb je gisteren direct een mailtje gestuurd en daar heb je ook nog niet op gereageerd. Wie de schoen past ....

Arjen
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
En als je twijfelt kun je nog altijd wachten totdat je er zelf een vindt of kunt ruilen. Bij twijfel koop ik meestal niet, maar zoals fossiel hunter sjeng al zegt, de keuze is helemaal aan jou. Als je een verzameling wilt opbouwen kun je misschien met kleinere en goedkopere stukken beginnen. Als je dan een redelijke collectie hebt, kan je dat ook veel plezier geven.
Groet
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- pleistoceenlover
Antw: Antw: Is dit het waard?
lanselot schreef:
Dag Pleisteenlover,
Arjen
Oke, ik geef toe dat ik een beetje haastig was...sorry.
Maar ik heb geen mailtje ontvangen. Dat is zo omdat ik een nieuw e-mailadres heb. Mijn nieuwe adres staat bij mij persoonlijke gegevens.
En nog een keer sorry dat ik zo overhaast reageerde:D.
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hoi,
vind het toch best veel geld, vooral met verzendkosten erbij. Hij is ook niet zo gaaf als ik ze wel eens gezien heb op het forum, maar als ik een mooie ammoniet zie die ik perse wil hebben zou ik het er misschien ook voor over hebben.
Succes met je beslissing
vind het toch best veel geld, vooral met verzendkosten erbij. Hij is ook niet zo gaaf als ik ze wel eens gezien heb op het forum, maar als ik een mooie ammoniet zie die ik perse wil hebben zou ik het er misschien ook voor over hebben.
Succes met je beslissing
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Antw: Antw: Antw: Is dit het waard?
Het is een matige kwaliteit maar ze zijn niet duur
wie zoekt zal vinden
- pleistoceenlover
Yes!
Ik heb een deal gemaakt met Lanselot. Nu nog eventje betalen en dan krijg ik m\'n eerste meg binnen + nog een tand waarvan ik de naam steeds vergeet:D. (Mooier en goedkoper dan op Ebay) (Sorry Megalodonshop:D)
[Bewerkt door pleistoceenlover op 28-02-2008 om 12:01 NL]
Ik heb een deal gemaakt met Lanselot. Nu nog eventje betalen en dan krijg ik m\'n eerste meg binnen + nog een tand waarvan ik de naam steeds vergeet:D. (Mooier en goedkoper dan op Ebay) (Sorry Megalodonshop:D)
[Bewerkt door pleistoceenlover op 28-02-2008 om 12:01 NL]