mosasaurus hoffmani???

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
Gesloten
Maarten
mosasaurus hoffmani???

Bericht door Maarten » 15 apr 2005, 17:48

Ik heb twee mosasaurustanden bemachtigd afkomstig uit Marokko die niet passen onder de daar voorkomende soorten. Het is geen M. beaugei aangezien het niet de kenmerkende facetten heeft. Leioden ancepts en de Prognathodonsoorten vallen ook af.

Alle afbeeldingen en beschrijvingen uit de literatuur en internet wijzen maar op 1 soort:

Mosasaurus hoffmani

Hoewel deze soort (nog) niet voor marokko beshcreven is kan deze hier natuurlijk wel degelijk geleefd hebben (lag erg dichtbij de gebieden waar hoffmani wel degelijk leefde).

Wie geeft feedback op mijn determinatie?

Zie foto\'s hieronder.

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Maarten
Antw: mosasaurus hoffmani???

Bericht door Maarten » 15 apr 2005, 17:49

Afbeelding

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Maarten
Antw: mosasaurus hoffmani???

Bericht door Maarten » 15 apr 2005, 17:53

Afbeelding

Nog een foto, gaarne feedback!

Vast bedankt, Maarten

Gesloten