Tylosaurus proriger
Tylosaurus proriger

Ik wil jullie mijn andere mosasaurus aanwinst niet onthouden: Tylosaurus proriger.
Vindplaats: Sulpherriver Texas US.
Mooi en interessante tand (zei ik als mosasaurusfanaat).
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Antw: Antw: Tylosaurus proriger
Ja, anders als Marokkaanse mosa\'s zijn Amerikaanse vaak van een beroerde kwaliteit, deze is mooi.robin schreef:
ziet goed uit voor een niet mosasauruskenner.
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Antw: Tylosaurus proriger
wow die ziet er er mooi uit!!!
echt fantastisch...
Groeten, Casper
echt fantastisch...
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Casper,Casper schreef:
wow die ziet er er mooi uit!!!
echt fantastisch...
Groeten, Casper
Waar blijft je mailtje???
Maarten
aaaah ik wordt gek.
ik ga nu naar de website van xs4all en maak van mijn pop-mailbox gewoon weer een alias. ik heb nl al een mailtje gestuurd maar die is dus blijkbaar niet aangekomen
Groeten, Casper
ik ga nu naar de website van xs4all en maak van mijn pop-mailbox gewoon weer een alias. ik heb nl al een mailtje gestuurd maar die is dus blijkbaar niet aangekomen

Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Ja wel, maar dat latijnse mailtje had ik via de webmail op mijn werk al verwijderd, samen met spam....Casper schreef:
aaaah ik wordt gek.
Groeten, Casper
ahaaa gij kent het Lorem Ipsum niet...
naja ik stuur zometeen weer een mailtje. hij komt eraan!
Groeten, Casper
naja ik stuur zometeen weer een mailtje. hij komt eraan!
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!