Even elders
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Even elders
Vanaf morgen ben ik er voor een drietal weken tussenuit, richting Marokko, waar ik slechts zeer beperkte toegang zal hebben tot mail en internet.
Voor dringende en minder dringende forumbijstand kan je uiteraard nog steeds terecht bij Herman of Pieter, dus ik ga ervan uit dat ik niet gemist zal worden
Groet,
Frederik
Voor dringende en minder dringende forumbijstand kan je uiteraard nog steeds terecht bij Herman of Pieter, dus ik ga ervan uit dat ik niet gemist zal worden

Groet,
Frederik
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Hammerhead
Antw: Even elders
Frederik,
Een heel fijne vakantie en hopelijk mooie vondsten!
Jan
Een heel fijne vakantie en hopelijk mooie vondsten!
Jan
de Brabantse bende afdeling Flevoland
Frederik jongen,ge zijt de beste schieds van belgie,nog een pak beter dan \"De Bleeckere\",wie gaat hier de gemoederen sussen als\'t weer uit de hand loopt?
Herman,gij gaat kort op de bal mogen spelen.
Ik wens je in ieder geval een prettig verlof.
Herman,gij gaat kort op de bal mogen spelen.
Ik wens je in ieder geval een prettig verlof.
Theo
Natuurlijk word je gemist. Plezierige vakantie. Mooie vondsten.
De senioribus nil nisi bene
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Bedankt allemaal! Hoewel we niet de hele tijd met de kop in de grond zullen lopen, staan er wel enkele vindplaatsen op het programma. Fossiel behoren niet tot de \'core business\' van mijn vriendin (al zoekt ze wel graag eens mee, vooral als de zon schijnt en de vondsten goed zijn), dus zal het al bij al bij een paar goede zoektochten blijven. Maar dat is normaal gezien ruim voldoende om de rugzak vol te krijgen heb ik me laten vertellen.
Aan de forumleden die me spontaan wat info toestuurden: bedankt!
Uiteraard komt er een verslagje op het forum nadien.
Aan de forumleden die me spontaan wat info toestuurden: bedankt!
Uiteraard komt er een verslagje op het forum nadien.
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Hallo daar!
Even wat warme groetjes vanuit een duf internetcafé in het zuiden. Vandaag voor de eerste keer hier wat liggen hakken. Lekker wat trilobietjes gevonden, en niet van die saaie marokkaanse devoontrilobieten die jullie allemaal kenne, nee, toch wel wat anders. Foto\'s moeten volgen, want die heb ik in RAW-formaat genomen, en dat is toch wat zwaar voor deze computer.
Tot nog ns!
Even wat warme groetjes vanuit een duf internetcafé in het zuiden. Vandaag voor de eerste keer hier wat liggen hakken. Lekker wat trilobietjes gevonden, en niet van die saaie marokkaanse devoontrilobieten die jullie allemaal kenne, nee, toch wel wat anders. Foto\'s moeten volgen, want die heb ik in RAW-formaat genomen, en dat is toch wat zwaar voor deze computer.
Tot nog ns!
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)