gigas of ??
gigas of ??
Hallo allemaal,
Ik heb deze tand een jaar of 8 geleden op een beurs gekocht en ik heb toen niet de naam er bij gekregen.
Ik weet wel zeker dat hij uit Chilli moet komen.
Ik zit zelf te denken aan een Notidanodon loozi maar wil dat graag zeker weten omdat die tanden meestal er wat hoger er uit zien en ook niet zo lang zijn.
Al vast bedankt voor de hulp.
Groeten Erik
E.J.
- tandenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Antw: gigas of ??
Chili is een groot land he, maar komen de meeste (alle?) haaientanden er niet uit Neogene afzettingen. Zo ja sluit dit N. Loozi uit... Lijkt me, gewoon qua morfologie (\"karteltjes op acrocone enz. ...) toch ook een \"gewone\" Hexanchus?
"Wijze mensen praten omdat ze iets te zeggen hebben; dwazen, omdat ze iets willen zeggen." - Plato.
- sharkteethrene
Ha Erik,
Ik denk dat je een beetje in de war bent wat betreft de tanden uit Marocco.
Groetjes,
Rene.
P.s. in Belgie wordt Notidanodon ook gevonden.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Ja het klopt zie ik nu.
Ik heb inderdaad de boel een beetje doorelkaar gehaald nu ik de naam Marocco zie.
Is er mischien iemand die mij opweg kan helpen om zo een Notidanondon loozi in mijn verzameling te krijgen?.
Bedankt voor het wakker schudden,
Erik
Ik heb inderdaad de boel een beetje doorelkaar gehaald nu ik de naam Marocco zie.
Is er mischien iemand die mij opweg kan helpen om zo een Notidanondon loozi in mijn verzameling te krijgen?.
Bedankt voor het wakker schudden,
Erik
E.J.
Antw: Antw: gigas of ??
betrouwbaar:erik m schreef:
Erik
http://www.saharaoverland.com/e_products.asp?catID=19
Arjen
Antw: Antw: gigas of ??
Hoi rene.sharkteethrene schreef:
Ha Erik,
Groetjes,
Rene.
heb je het dan over de paleocene zanden van Orp in belgie?
of...
Grtjs
jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
- Supergraver
Om weer even terug te komen op de bovenstaande tand en de kreet \'gigas\'. Ik meen me iets te herinneren dat H. gigas toch ook \'gewoon\' H. griseus schijnt te zijn (discussie, discussie, LOL)
Gr
Martijn
Gr
Martijn
Hoi Arjen,
Dit is een nieuw linkje voor mij en hij heeft inderdaad de soort die ik nog zoek.
Maar hij is vrij duur voor de tanden die hij heeft.
Maar toch bedankt ik houd hem wel even bij want wie weet komen er nog wel een keer wat andere tanden bij die wel beter zijn.
Groet Erik
Dit is een nieuw linkje voor mij en hij heeft inderdaad de soort die ik nog zoek.
Maar hij is vrij duur voor de tanden die hij heeft.
Maar toch bedankt ik houd hem wel even bij want wie weet komen er nog wel een keer wat andere tanden bij die wel beter zijn.
Groet Erik
E.J.
Stuur hem even een mailtje dan krijg je waarschijnlijk van Adam Aaronson een reactie terug. Ik weet niet wat goedkoop of duur is voor dit soort tanden.
Ik heb via hem destijds 10 kilo Marokaantjes gekocht. Communicatie hierover was goed. Je kunt natuurlijk altijd om korting vragen...
Ik heb via hem destijds 10 kilo Marokaantjes gekocht. Communicatie hierover was goed. Je kunt natuurlijk altijd om korting vragen...