Wervel
Wervel
Hallo iedereen,
Deze wervel heb ik gevonden in Yerzeke( Oosterschelde).
Wie weet van welk dier dit werveltje kan zijn?

Zie volgend bericht voor een tweede foto van deze wervel.
Groetjes Ilse
[Bewerkt door ilse op 01-05-2005 om 20:45 NL]
Deze wervel heb ik gevonden in Yerzeke( Oosterschelde).
Wie weet van welk dier dit werveltje kan zijn?
Zie volgend bericht voor een tweede foto van deze wervel.
Groetjes Ilse
[Bewerkt door ilse op 01-05-2005 om 20:45 NL]
FOSSILS ARE FOR EVER!
- Supergraver
Antw: Wervel
waarom een zeehond?
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
heb er zelf ook één gehad.
die had ik gedetermineerd met het boek \"fossielen uit het 4e havendok bij kallo\" ofzoiets.
Groeten, Casper
die had ik gedetermineerd met het boek \"fossielen uit het 4e havendok bij kallo\" ofzoiets.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Heb je nog meer argumenten?
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
eeeeh nee maar ik zei ook: \"ik GOK op zeehond\"
ik ben dus lang niet zeker maar ik denk het alleen.
Groeten, Casper
ik ben dus lang niet zeker maar ik denk het alleen.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
- Supergraver
Antw: Antw: Wervel
Dit vind ik dus vervelend op dit forum. Er komt iemand met een vraag wat voor wervel dit zou kunnen zijn. Een aantal mensen komt met een antwoord over wat dit zou kunnen zijn. En jij komt met: \'Waarom\' en \'heb je nog meer argumenten\'.Cru84 schreef:
waarom een zeehond?
Waarschijnlijk denk jij dat het wat anders is, laat ons dan niet langer in spanning zitten en kom er mee voor de dag.
Het is altijd wel simpel om op een ander z\'n redeneringen (goed of fout) door te borduren.
Martijn
Antw: Antw: Antw: Wervel
Ik heb geen id van welk dier deze wervel is. Als ik het met een determinatie eens of oneens ben zeg ik het.Supergraver schreef:Dit vind ik dus vervelend op dit forum. Er komt iemand met een vraag wat voor wervel dit zou kunnen zijn. Een aantal mensen komt met een antwoord over wat dit zou kunnen zijn. En jij komt met: \'Waarom\' en \'heb je nog meer argumenten\'.Cru84 schreef:
waarom een zeehond?
Waarschijnlijk denk jij dat het wat anders is, laat ons dan niet langer in spanning zitten en kom er mee voor de dag.
Het is altijd wel simpel om op een ander z\'n redeneringen (goed of fout) door te borduren.
Martijn
Casper denkt het te weten en ik wil graag weten hoe hij aan zijn mening komt. Op die manier leer je van elkaar.
Goethe
Goethe