Ichthyosaurus wervel Black Ven.
Ichthyosaurus wervel Black Ven.

In de meivakantie naar de Jurassic coast, Engeland, geweest. O.a. gezocht in Charmouth, Black Ven, Seatown en ook in Dover en Folkstone. Naast mooie ammonieten, belemnieten en zee-egels ook deze wervels van een ichthyosaurus gevonden, tijdens het allerlaatste uurtje zoeken in Charmouth in de \"verse\" klei. De grootte is 2 1/2 cm hoog, beide wervels en 2 cm doorsnede. Wilde ik toch even laten zien. Was een spannend moment.
Groet, Trudy.
Geniet van het leven.
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Ichthyosaurus wervel Black Ven.
Erg leuk Trudy!!
Groet
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Spongebob
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 635 times
Meer dan 20 jaar geleden alweer stonden mijn vriendin en ik op datzelfde strand steentjes te \"zeilen\" over het water. Aan platte steentjes geen gebrek. Het ging ook heel goed naar onze mening. Totdat ik nét voor het loslaten van de zoveelste steen opmerkte dat deze anders was...
Bleek het een (erg) afgesleten wervel van zo\'n Ichthyosaurus te zijn. Tot nu toe ben ik nog steeds ingenomen met het ding, maar hij haalt het niet bij die twee van jou.
Mooie vondst, hoor!
Bleek het een (erg) afgesleten wervel van zo\'n Ichthyosaurus te zijn. Tot nu toe ben ik nog steeds ingenomen met het ding, maar hij haalt het niet bij die twee van jou.
Mooie vondst, hoor!
Time fades away (Neil Young)
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Allen bedankt voor de reacties.
Groet, Trudy.
Groet, Trudy.
Geniet van het leven.