Lazy Sunday Afternoon
- Spongebob
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 635 times
Lazy Sunday Afternoon
Op deze prachtige zondag had ik eindelijk weer eens tijd om wat te lummelen en een beetje te rommelen in de garage, waar nog allerlei materiaal van vroegere zoektochten ligt opgeslagen. Zo kwam ik uit bij een paar vondsten uit Wüllen/Ahaus; een Turoon-ontsluiting die wel zo\'n beetje tot de \"Klassische Fundstellen\" gerekend mag worden. Mocht worden, kan ik beter schrijven, want de fabriek is ontmanteld en de groeve staat inmiddels vol water.
Mijn oog viel op één van de grotere stukken. Deze keer geen zee-egel, maar een spons

Hoe was het ook alweer?....
Mijn weekend kan niet meer kapot!
Time fades away (Neil Young)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Lazy Sunday Afternoon
Hoi \'Spongebob\',
leuk he.zo was ik dus ook bezig vandaag
Ik heb ook nog zee-egels van Wullen, waar ik heel trots op ben. Het is al weer 20jr geleden dat ik ze daar vond. Je moet er inderdaad duiken nu, als je er nog iets wil vinden. Maar goed dat dat recht voorbehouden aan de watervogels daar. Het is een mooi klein natuurgebiedje.
groet
leuk he.zo was ik dus ook bezig vandaag

Ik heb ook nog zee-egels van Wullen, waar ik heel trots op ben. Het is al weer 20jr geleden dat ik ze daar vond. Je moet er inderdaad duiken nu, als je er nog iets wil vinden. Maar goed dat dat recht voorbehouden aan de watervogels daar. Het is een mooi klein natuurgebiedje.
groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)