Parotodus benedeni
Parotodus benedeni
Eigenlijk ben ik vanaf het begin al weg van benedeni\'s. (heel kort dus nog maar
Hierbij mijn benedeni\'s tot nu toe. Een 10-tal zelf gevonden en de meesten geruild. Dat heeft me ontzettend veel slapeloze uren in de Oss regio gekost, maar het was de moeite waard.
De kleinste complete is 2,5cm en de grootsten zijn meer dan 7 cm.
Arjen
Antw: Parotodus benedeni

hier zijn al mijn Benedeni\'s
uit het antwerpse
- binbinneke
- Contacteer:
Reken Parotodus benedeni mij ook maar als lievelingssoort.
Ruil je ook van deze tandjes? Er zitten er namelijk \'n paar erg leuke bij. Mail maar als je interesse hebt!
Allenzins, leuke bemachtiging!
gr. robin
Ruil je ook van deze tandjes? Er zitten er namelijk \'n paar erg leuke bij. Mail maar als je interesse hebt!
Allenzins, leuke bemachtiging!
gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/
Hoi Robin,
Ik had er nog een paar, maar die waren al door anderen gereserveerd.
Ik heb je een mailtje gestuurd van de tanden hierboven die nog beschikbaar zijn voor ruil of een hele redelijke prijs.
Groeten,
Arjen
Ik had er nog een paar, maar die waren al door anderen gereserveerd.
Ik heb je een mailtje gestuurd van de tanden hierboven die nog beschikbaar zijn voor ruil of een hele redelijke prijs.
Groeten,
Arjen

Hier nog iets dan om je slapeloze nachten te bezorgen.
Deze komt van de Oss area. 6,5 cm en mist alleen een chip van de punt. Deze zijn er hooguit een stuk of 10 gevonden in al die jaren en ik heb het geluk mogen hebben er ook een te vinden.
groeten van de brabantse bende
Ik ben sprakeloos Frank.
Een Meg uit de Oss regio is al zeldzaam, zeker in vergelijking tot Antwerpen. Maar dan een benedeni...
Had jij nu ook niet een GW uit Oss of was dat Jaap?
[Bewerkt door Lanselot op 20-06-2008 om 08:07 NL]
Een Meg uit de Oss regio is al zeldzaam, zeker in vergelijking tot Antwerpen. Maar dan een benedeni...
Had jij nu ook niet een GW uit Oss of was dat Jaap?
[Bewerkt door Lanselot op 20-06-2008 om 08:07 NL]
- Supergraver
een GW heb ik niet. Jaap heeft een transitional en er zit er nog ergens een in een limburgse verzameling.
De hoop op een benedeni had ik ook al lang opgegeven omdat ze hier zo zeldzaam zijn.
Ik kom op een gegeven moment s´morgens daar met een nieuwe zeefkar die ik uit wou proberen en in de eerste bak die ik eruit haal ligt deze tand bovenop. Kar was meteen goedgekeurd en de dag (jaar) kon niet meer kapot. Nu nog een keer een hele.

De hoop op een benedeni had ik ook al lang opgegeven omdat ze hier zo zeldzaam zijn.
Ik kom op een gegeven moment s´morgens daar met een nieuwe zeefkar die ik uit wou proberen en in de eerste bak die ik eruit haal ligt deze tand bovenop. Kar was meteen goedgekeurd en de dag (jaar) kon niet meer kapot. Nu nog een keer een hele.
groeten van de brabantse bende